Managed hosting door True
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Topigs Norsvin optimaliseert sales en marketing

Varkensfokkerij neemt Chatter, Pardot en Salesforce in gebruik

 

Topigs Norsvin, één van de leidende varkensfokkerijorganisaties in de wereld, heeft de eigen sales- en marketingprocessen verbetert met behulp van de Salesforce sales cloud, Pardot en Chatter. Salesforce-specialist CRMWaypoint, met zeshonderd projecten het grootste kenniscentrum van Salesforce in de Benelux, heeft Topigs Norsvin ondersteund met de uitrol.

Topigs Norsvin is een specialist op het gebied van varkensfokken en past daarbij altijd de nieuwste technieken toe om genetische vooruitgang bij de varkens te realiseren. Hoewel innovatie het bedrijf in de genen zit, gebruikte de organisatie tot voor kort relatief weinig digitale hulpmiddelen om de eigen de sales- en marketingprocessen te ondersteunen. Met de introductie van de Salesforce sales cloud, de marketing automation module Pardot en het enterprise social network Chatter, heeft Topigs die achterstand in één keer ingelopen.

Bert de Meer was bij Topigs Norsvin de projectleider van dit grote uitrolproject. 'We hebben na een lang selectieproces voor Salesforce gekozen. Zij hebben de meest innovatieve mogelijkheden, helpen echt om je bedrijfsprocessen om te vormen en zijn meer dan een leverancier van een crm-systeem', aldus de Meer. 'CRMWaypoint was daarna eigenlijk de enige logische optie om dit project uit te voeren. Zij zijn het enige bedrijf in Nederland met de kennis en consultants in huis die in staat zijn een dergelijk veelomvattend internationaal project tot een goed einde te brengen. Ze hebben reeds zeshonderd projecten succesvol afgerond en hebben zodoende een schat aan ervaring in huis.'

Het project ging in de zomer van start en werd in oktober dit jaar afgerond. Topigs Norsvin werkt nog maar kort met de diverse Salesforce-oplossingen, maar de gunstige resultaten zijn volgens Van Meer nu al voelbaar. 'Ik was bijvoorbeeld laatst op een beurs en zoals gebruikelijk verzamelden we daar uitnodigingskaarten van bezoekers aan onze stand. Die mensen zie je nu terugkomen op de site en met Pardot kunnen we deze bezoekers maatwerk-content bedienen gericht op de fase van het koopcyclus waar zij zich in bevinden. Vroeger hadden we dit soort inzichten en mogelijkheden niet.'

Dit artikel is afkomstig van Computable.be (https://www.computable.be/artikel/5645352). © Jaarbeurs IT Media.

?


Lees meer over


 

Stuur door

Stuur dit artikel door

Je naam ontbreekt
Je e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×