Computable.be
  • Thema’s
    • Security & Awareness
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Software Innovation
  • Computable Awards
    • Nieuws Computable Awards
    • Hall of Fame
  • Cybersec e-Magazine
  • Kennisbank
  • Inlog
  • Nieuwsbrief

Customer Contact Forum uit de startblokken

Klantenservice
29 januari 2016 - 08:20ActueelSoftware Innovation
Kevin Stickens
Kevin Stickens

Customer Contact Forum, een nieuwe organisatie die vandaag uit de startblokken schiet wil een plek bieden waar mensen uit de contactcenter & klantendienst sector mekaar laagdrempelig online kunnen treffen en ervaringen uitwisselen.

Iedereen die professioneel binnen de sector actief is en met klanten in contact komt kan lid worden. Het gaat op het forum om gedachten uitwisselen, bijleren van mekaar en samen sterker worden. De oprichters zijn stuk voor stuk ervaren rotten in het vak en voelden dat de nood aan een platform er was. 

Medeoprichter Jan Vidts (Voxtron) vertelt dat dat er diverse plekken zijn om vakkennis bij te leren, waaronder seminars en keynote-sprekers. ‘Maar zijn het niet de tips die je ’s avonds van een collega op café hoort, waarmee je de volgende dag ook werkelijk beter en sneller werkt? Vanuit die ondervinding hebben we Customer Contact Forum opgestart.’ De oprichters hebben het forum vanuit een begeleidende rol opgezet. ‘Het is aan onze leden om dit forum in te vullen en te laten leven.’

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Meer lezen

    OpinieData & AI

    Van opensource naar ‘open washing’: waarom bedrijven nu misbruik maken van vertrouwen in licenties

    ActueelData & AI

    Ai maakt populaire programmeertalen nog populairder

    ActueelSoftware Innovation

    Microsoft schaft volumekortingen af

    Deal
    ActueelSecurity & Awareness

    Kort: Overname SmartRecuiters door SAP, kwetsbaarheden in Dell-laptops gepatcht (en meer)

    Data & AI

    Kort: Amista koopt Alluvion, twee open modellen bij OpenAI (en meer)

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Nokia legt zeekabels in Middellandse Zee, migratie Windows 10 naar 11 te laat (en meer)

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Kennisbank
    • Computable Awards
    • Colofon
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Persberichten

    Contact

    • Contact
    • Nieuwsbrief

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.be is een product van Jaarbeurs