Computable.be
  • Thema’s
    • Security & Awareness
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Software Innovation
  • Computable Awards
    • Nieuws Computable Awards
    • Hall of Fame
  • Cybersec e-Magazine
  • Kennisbank
  • Inlog
  • Nieuwsbrief

Gaming influencer-platform Adshot scoort 320.000 euro

04 juli 2019 - 07:03ActueelData & AI
Suzanne Martens

De Leuvense startup Adshot, dat merken aan gamers koppelt voor hun marketingcampagnes, haalt 320.000 euro op bij diverse investeerders. Via de investering wil de startup vol inzetten op kunstmatige intelligentie.

Adshot koppelt merken aan gamers (gaming influencers) die zijn in te zetten voor een marketingcampagne. De webapplicatie helpt klanten bij het vinden van de juiste influencers, het managen van de marketingcampagne en de betaling aan de gamer. Co-founder Axel Gekiere vertelt dat het onder meer klanten als Pizza Hut en nonprofitorganisaties bedient.

Tijdens een investeringsronde haalt het 320.000 euro op. Investeerders zijn Steven Van Belleghem (Nexxworks), Pieter Janssens (Intracto), Reinhart De Lille (RL Inventive) en Imec.istart. Reinhart De Lille komt aan boord als cto. De injectie moet in de eerste plaats dienen om volop in te zetten op kunstmatige intelligentie. Hiermee wil het merken koppelen aan de ideale gamer. Op termijn wil Adshot ook andere platformen dan YouTube en Twitch en zelfs andere sectoren aanboren.

Adshot is onderdeel van accelerator Start it @KBC.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Meer lezen

    ActueelData & AI

    Slechte datakwaliteit kost Benelux-bedrijven jaarlijks miljarden

    injectie dollar investering kapitaal
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Databricks lievelingetje van investeerders, Vertic koopt Waylay

    AchtergrondCarrière

    Gazonnetje of golfbaan maaien via de cloud

    OpinieData & AI

    Van opensource naar ‘open washing’: waarom bedrijven nu misbruik maken van vertrouwen in licenties

    ActueelData & AI

    Kort: Nieuwe ai-oplossingen van Netsuite, Wireless Logic koopt Zipit Wireless (en meer)

    Data & AI

    Kort: Ai-incidenten kosten 8 procent, phishing via qr-code (en meer)

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Kennisbank
    • Computable Awards
    • Colofon
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Persberichten

    Contact

    • Contact
    • Nieuwsbrief

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.be is een product van Jaarbeurs