Computable.be
  • Thema’s
    • Security & Awareness
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Software Innovation
  • Computable Awards
    • Nieuws Computable Awards
    • Hall of Fame
  • Cybersec e-Magazine
  • Kennisbank
  • Inlog
  • Nieuwsbrief

L’Oréal Benelux kiest Incubeta voor datadiensten

18 april 2025 - 22:32ActueelData & AIIncubeta
Rik Sanders

L’Oréal Benelux breidt zijn samenwerking met Incubeta uit. Het Zuid-Afrikaanse digitale-marketingbureau gaat het cosmeticaconcern marketingdata-gedreven inzichten bieden over bedrijfsprocessen en klantprofielen.

Incubeta mag zich strategische-datapartner van L’Oréal noemen op marketinggebied. In samenwerking met het Franse concern wil het bedrijf datagestuurde processen verbeteren en het cosmeticaconcern inzichten bieden over klantprofielen en essentiële bedrijfsfuncties. 

Eerder al verzorgde Incubeta de met artificiële intelligentie (ai) gedreven gepersonaliseerde diensten van L’Oréal wereldwijd. Het Franse concern ziet in Incubeta een belangrijke partner om een datagestuurde onderneming te worden.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Meer lezen

    AchtergrondCarrière

    Gazonnetje of golfbaan maaien via de cloud

    OpinieData & AI

    Van opensource naar ‘open washing’: waarom bedrijven nu misbruik maken van vertrouwen in licenties

    ActueelData & AI

    Kort: Nieuwe ai-oplossingen van Netsuite, Wireless Logic koopt Zipit Wireless (en meer)

    Data & AI

    Kort: Ai-incidenten kosten 8 procent, phishing via qr-code (en meer)

    ActueelData & AI

    Ai maakt populaire programmeertalen nog populairder

    AchtergrondCarrière

    ‘Zodra je stopt met leren loop je achter’

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Kennisbank
    • Computable Awards
    • Colofon
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Persberichten

    Contact

    • Contact
    • Nieuwsbrief

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.be is een product van Jaarbeurs