Computable.be
  • Thema’s
    • Security & Awareness
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Software Innovation
  • Computable Awards
    • Nieuws Computable Awards
    • Hall of Fame
  • Cybersec e-Magazine
  • Kennisbank
  • Inlog
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Het voordeel van een cloud contact center

30 juni 20223 minuten leestijdTechwireCloud & Infrastructuur

Er wordt al langere tijd gezegd dat langzamerhand bepaalde handelingen in bedrijven geautomatiseerd kunnen worden. Hieronder zou je dus de klantenservice als een van de onderdelen kunnen verstaan. Dit is een onderdeel dat makkelijk te digitaliseren is. Op welke manier dat dan gedaan wordt lees je hier.

Wat zijn cloud contact centers?

Een cloud contact center is eigenlijk een digitaal platform waar klanten contact kunnen zoeken met het bedrijf. Normaal zou je dus met een probleem de klantenservice bellen waarbij er een persoon zou opnemen en met jou samen zou kijken naar het probleem. In dit geval is dat dus niet zo. Hier heb je een digitale omgeving waar alles geregeld wordt.

Het platform ondersteund je op diverse vlakken zoals e-mail, spraakberichten, video, mobiel, bots en interacties op sociale media. Dit zijn alle belangrijke dingen die je nodig hebt om een klantenservice te kunnen runnen. Computers zijn slim en kunnen natuurlijk geprogrammeerd worden op de manier dat jij dat wilt. Ook de AI zorgt ervoor dat zij kunnen handelen en schakelen naar de situatie.

Door deze omgeving kunnen mensen zelf heel veel doen. Je zorgt ervoor dat jouw klant de juiste informatie krijgt op het juiste moment. Normaal zoekt iemand dit op, maar doordat een computer slim is kan hij ervoor zorgen dat dit er al is. Vergeet niet als er echt een persoon nodig is en de computer kan het niet zelf, dan kan je het ook zodanig instellen dat die opgeroepen wordt om dit af te handelen.

Je hoeft dus zeker niet te denken dat een computer alles oplost en je nooit meer iemand hoeft in te zetten. Er zullen altijd dingen zijn die net iets te ingewikkeld zijn en die je normaal niet echt ziet. In dit geval zorg je er gewoon voor dat er iemand opgeroepen wordt om het op te lossen en je bent klaar. In dit blog lees je alles over cloud contact centers..

Wat kan QuandaGo mij bieden?

QuandaGo heeft de systemen, maar biedt daarbij ook de juiste ondersteuning hierin. Zij ondersteunen je met de aanpassingen, innovaties, implementaties en de trainingen. Het is namelijk belangrijk dat jij zelf begrijpt hoe dit systeem werkt. Bij problemen is er uiteraard altijd ondersteuning, maar in beginsel is het belangrijk om te weten wat je doet en hoe het werkt.

QuandaGo heeft als doel om een bedrijf te zien groeien. Zij zien dit als de manier om een bedrijf te laten groeien en investeren daar ook graag de tijd en de energie in voor degene. Benieuwd naar strategische oplossingen voor jouw bedrijf? Bekijk deze pagina. Hier vind je alle mogelijkheden terug voor jou en waar zij jou in kunnen helpen.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Meer lezen

    smartphone
    ActueelSecurity & Awareness

    Telenet lanceert mobiel aanbod voor jongeren en hun opvoeders

    ActueelCloud & Infrastructuur

    It-groep NRB opent derde datacenter, eerste in Vlaanderen

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Pax8 schudt met cloud-marktplaats de distributiewereld op

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Orange bundelt b2b-krachten met security als troefkaart

    ActueelGovernance & Privacy

    Tienduizenden Belgische sites overtreden European Accessibility Act

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Cybercrimineel ligt op de loer in hoogseizoen, Proximus en Thales vernieuwen it bij Navo (en meer)

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Kennisbank
    • Computable Awards
    • Colofon
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Persberichten

    Contact

    • Contact
    • Nieuwsbrief

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.be is een product van Jaarbeurs