Op basis van de behoeften van de klant leveren wij een geïntegreerde totaaloplossing in combinatie met onze Nextel Lifecycle diensten. De focus ligt hierbij op het ontwerpen, bouwen en beheren van rendabele oplossingen. Dankzij een unieke aanpak met een vaste contactpersoon voor klantenservice en een doorgedreven focus op kwaliteit bieden wij onze klanten een unieke Nextel Experience.
Nextel differentieert zich in de markt door zich toe te leggen op de strategische en operationele meerwaarde van de oplossingen voor onze klanten. Zo helpen wij hen om meer tevreden klanten, productievere medewerkers en een lagere Total Cost of Ownership voor hun ICT te bekomen. Zo realiseert Nextel haar missie, namelijk “You are always one step ahead”.
Nextel kende de afgelopen 16 jaar een sterke groei. De 320 medewerkers helpen vandaag 10.000 klanten vanuit de vestigingen in Wommelgem en Zaventem.
Meer weten over Nextel?
Bekijk onze website op www.nextel.be of volg ons op LinkedIn of Twitter
Computable.be over Nextel
Businesscom lijft Futura ICT in
Visterin Verdiept: Telefonie is dinosaurus in ict
Nextel, Orange en Proximus winnen Vlaams raamcontract
De 10 meest spraakmakende verhalen van 2017
Nextel NL zelfstandig na verkoop BE moederbedrijf
Telenet neemt Nextel over
Winnaar Café Challenge ontvangt prijs
Win Surface Pro 4 bij Computable Café Challenge
Nextel levert Skype for Business-app CC4Skype
Nextel breidt portfolio uit met HP