De Schepper verruilt Capgemini voor Accenture

Dit artikel delen:
Maarten De Schepper

Maarten De Schepper, tot voor kort head of commerce bij Capgemini trekt naar Accenture Interactive met focus op customer experience. Hij was net geen tien jaar aan de slag bij Capgemini.

Maarten De Schepper groeide bij Capgemini door van business development manager tot head of digital customer experience, director digital en recent dus head of commerce. Hij studeerde economische wetenschappen en begon in september 2008 bij KPMG als verantwoordelijke interne audit, risk en service compliances. Na twee jaar trok hij als accountmanager in bij Paratel, een dochter van het mediabedrijf VMMA dat zich toelegde op interactive voice recognition en sms-diensten. Al snel verhuisde hij naar OneAgency, het digitale webbedrijf dat opgericht werd door Jo Caudron. In de lente van 2012 vond hij z’n stek bij Capgemini.

Bij Accenture Interactive moet hij het customer experince-aanbod versterken, zowel op het vlak van content, marketing als verkoop.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Uw reactie

LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren

Vul uw naam in
Vult u een geldig e-mailadres in
Vult u een reactie in
Jaarbeurs b.v. gaat zorgvuldig en veilig om met uw persoonsgegevens. Meer informatie over hoe we omgaan met je data lees je in het privacybeleid
Als u een reactie wilt plaatsen moet u akkoord gaan met de voorwaarden

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2022-01-10T08:07:00.000Z Luc Blyaert
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.