THOCC lanceert dashboard voor contactcenters

business intelligence

The House of Contact Centers, kortweg THOCC, lanceert LevelX4. Deze toepassing toont op basis van 51 parameters de ‘maturiteits-status’ van een contactcenter. Volgens het bedrijf is dit een primeur voor de Benelux.

Contactcenterleiders en -verantwoordelijken krijgen met de toepassing een duidelijk beeld van de huidige maturiteit van de organisatie. Het biedt met praktische tips en een prioriteitenlijst de oplossing om die score kan verbeteren. Sinds de lancering, net voor deze zomer, hebben reeds 25 organisaties LevelX4 aangeboord. Het gaat onder andere om KBC, bpost, Carglass, Eneco, IKEA, ING, Mazda, Mediahuis, Telenet Business, en Wolters Kluwer.

De volledige toepassing, waar op een twee tot drie weken lead time wordt gemikt, betrekt alle leidinggevende en verantwoordelijke stakeholders van het contactcenter. Volgens de organisatie kan de oplossing een kostenbesparing van minstens tien procent opleveren. LevelX4 mikt op korte termijn op meer dan duizend licenties.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Sponsored content 

HPE information Governance solutions: controle over uw data

Door datagroei, hogere gebruikerseisen en regelgeving wordt datamanagement een steeds grotere uitdaging. En dat terwijl uw bedrijfsdata ook uw waardevolste bezit is. Met de flexibele, modulaire datamanagement-oplossingen van Hewlett Packard Enterprise neemt u het heft in handen en haalt u bruikbare inzichten uit uw data tegen zo laag mogelijke kosten. 

Ontdek in deze whitepaper hoe u Information Governance proactief aanpakt met maximaal voordeel en minimale kosten.

Lees hier verder.


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2019-10-15T08:34:00.000Z Luc Blyaert