Cisco koopt Cloudcherry voor contactcenter-portfolio

Cisco wil Cloudcherry overnemen. Dit Amerikaanse softwarebedrijf uit Salt Lake City (Utah) levert technologie om de klantprocessen bij contactcenters te verbeteren. Het gaat om analysesoftware, api's en een tool om het sentiment onder klanten te peilen.

Cloudcherry past in zijn software kunstmatige intelligentie en machine learning toe. De oplossingen zijn zowel in de cloud als lokaal te gebruiken. Volgens het bedrijf kunnen contactcenterbedrijven met de software de zogeheten klantcontactreis beter (lees persoonlijker) in kaart brengen.

Het team van Cloudcherry wordt opgenomen in Cisco’s Contact Center Solutions-divisie. De overname wordt naar verwachting in een van de komende maanden afgerond.

Recent kondigde Cisco ook al de acquisities aan van Voicea (samenwerkingssoftware) en Acacia (dataverwerkingssoftware).

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2019-08-27T11:55:00.000Z Rik Sanders


Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.