Computable.be
  • Thema’s
    • Security & Awareness
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Software Innovation
  • Computable Awards
    • Nieuws Computable Awards
    • Hall of Fame
  • Cybersec e-Magazine
  • Kennisbank
  • Inlog
  • Nieuwsbrief

Cisco koopt Cloudcherry voor contactcenter-portfolio

27 augustus 2019 - 09:46ActueelCloud & InfrastructuurCisco
Rik Sanders

Cisco wil Cloudcherry overnemen. Dit Amerikaanse softwarebedrijf uit Salt Lake City (Utah) levert technologie om de klantprocessen bij contactcenters te verbeteren. Het gaat om analysesoftware, api's en een tool om het sentiment onder klanten te peilen.

Cloudcherry past in zijn software kunstmatige intelligentie en machine learning toe. De oplossingen zijn zowel in de cloud als lokaal te gebruiken. Volgens het bedrijf kunnen contactcenterbedrijven met de software de zogeheten klantcontactreis beter (lees persoonlijker) in kaart brengen.

Het team van Cloudcherry wordt opgenomen in Cisco’s Contact Center Solutions-divisie. De overname wordt naar verwachting in een van de komende maanden afgerond.

Recent kondigde Cisco ook al de acquisities aan van Voicea (samenwerkingssoftware) en Acacia (dataverwerkingssoftware).

Meer over

Overname

Deel

Fout: Contact formulier niet gevonden.

Meer lezen

Vice President, Cisco Partner Organization Lead EMEAR Cisco
ActueelCarrière

Belgische gaat Cisco-partnerkanaal aansturen

ActueelCloud & Infrastructuur

In 2023 is een op tien mobiele verbindingen 5G

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Populaire berichten

Meer artikelen

Footer

Direct naar

  • Kennisbank
  • Computable Awards
  • Colofon
  • Cybersec e-Magazine

Producten

  • Adverteren en meer…
  • Persberichten

Contact

  • Contact
  • Nieuwsbrief

Social

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Instagram
© 2025 Jaarbeurs
  • Disclaimer
  • Gebruikersvoorwaarden
  • Privacy statement
Computable.be is een product van Jaarbeurs