Vandelanotte lanceert digitaal platform

Dit artikel delen:

Accountantskantoor Vandelanotte lanceert een nieuwe versie van hun digitaal ondernemersplatform. Voor klanten moet het platform fungeren als centrale datahub, en voor meer dienen dan enkel boekhouden.

Met hun nieuwe platform MyVandelanotte wil Vandelanotte, een van de grootste accountants- en auditkantoren van België, de administratie helpen verlichten, ook voor bedrijven die hun eigen boekhouding voeren.

Het begon in 2017 als een eenvoudig platform voor boekhouding en rapportering. Nu moet het vernieuwde platform voor meer dan zesduizend kmo’s en zelfstandigen de centrale datahub worden van hun onderneming. Op één plaats moeten de ondernemers er gemakkelijk verschillende diensten terugvinden.

Door facturen en documenten digitaal uit te wisselen, moeten de klanten van Vandelanotte bovendien steeds over actuele cijfers beschikken en ze snel een overzicht van de evolutie van hun bedrijf kunnen krijgen. ‘Tegelijk blijft persoonlijk advies via een vertrouwensrelatie voor Vandelanotte van primordiaal belang’, klinkt het.

Met dit nieuwe platform neemt Vandelanotte naar eigen zeggen een voortrekkersrol op in de digitalisering van de accountantswereld. ‘Het nieuwe platform betekent een stap vooruit in een samenwerking voor onze specialisten én klanten’, aldus Nikolas Vandelanotte, ceo bij Vandelanotte.

Van archief tot payroll

In MyVandelanotte kunnen de klanten van Vandelanotte bovenop de bestaande functionaliteiten, extra functionaliteiten toevoegen. Eerder konden gebruikers van MyVandelanotte al facturen en ticketjes scannen, dashboards en managementsrapporteringen raadplegen, gebruik maken van een digitaal archief, verkoopfacturen aanmaken, leveranciers betalen en templates downloaden.

Daar bovenop zullen de klanten vanaf nu dus nog meer functionaliteiten kunnen toevoegen: de online-verwerking van personeelsgegevens en de maandelijkse loonverwerking, toegang tot periodieke en jaarrapporteringen, samenwerkingsmogelijkheden om de jaarcijfers op te maken en een overzicht van alle nuttige websites en documenten. In het platform zullen ondernemers ook hun medewerkers kunnen uitnodigen om samen te werken en kunnen ze hen bepaalde rechten verlenen om bepaalde zaken al dan niet te raadplegen.
x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Uw reactie

LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren

Vul uw naam in
Vult u een geldig e-mailadres in
Vult u een reactie in
Jaarbeurs b.v. gaat zorgvuldig en veilig om met uw persoonsgegevens. Meer informatie over hoe we omgaan met je data lees je in het privacybeleid
Als u een reactie wilt plaatsen moet u akkoord gaan met de voorwaarden

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2022-02-24T11:48:00.000Z William Visterin
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.