Spil in de samenwerking wordt de 'restaurant technology service desk' van Atos. Die moet on-site technische ondersteuning in realtime mogelijk maken. Hierdoor kunnen de restaurants van McDonald's zich concentreren op de kernactiviteiten van het restaurant.
In de praktijk zullen Nederlandstalige en Franstalige service-desktechnici direct contact hebben met de zogenaamde onsite-serviceteams van de keten, waardoor ze die technici continu ondersteuning kunnen bieden bij problemen waarvoor aanwezigheid in de restaurants vereist is. Denk aan de reparatie en installatie van hardware en het wijzigen of verwijderen van apparaten.
‘We waren op zoek naar een éénloketsysteem voor onze technische ondersteuningsbehoeften, en hadden nood aan effectieve tools om ervoor te zorgen dat onze restaurants effectief en efficiënt blijven in een steeds meer digitaal gerichte omgeving’, stelt Kristof Vanonckelen van McDonald’s België. Het contract met Atos loopt voor de komende vijf jaar.
Uw reactie
LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren