Computable.be
  • Thema’s
    • Security & Awareness
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Software Innovation
  • Computable Awards
    • Nieuws Computable Awards
    • Hall of Fame
  • Cybersec e-Magazine
  • Kennisbank
  • Inlog
  • Nieuwsbrief

Jaz in the City geholpen met Nhospitality

19 oktober 2016 - 07:254 minuten leestijdAchtergrondCloud & InfrastructuurZetacom
externe partij
externe partij

Het moderne viersterrenhotel Jaz in the City Amsterdam wil de beleving van de gasten continue optimaliseren. Een vereiste van service is goede communicatie, zowel naar de gasten toe als onder medewerkers. En dus investeerde het Jaz in the City hotel in een communicatietechnologie die succes biedt voor de lange termijn, de mobiliteit van het personeel vergroot, en op een unieke en efficiënte manier communiceert met gasten: Nhospitality van Nfon.

Jaz in the City Amsterdam staat voor een urban lifestyle. Geen clichés, maar een mix van muziek, eten en kunst zo nieuw dat er nog geen naam voor is. Het hotel biedt gasten een spannende en voortdurend veranderende klantervaring via opmerkelijke vormgeving, uitmuntende medewerkers en dagelijkse livemuziek in de bar. Daarbij was de wens het verblijf van de gast zo gemakkelijk mogelijk te maken met de inzet van innovatieve technologieën. Het gebruik van de smartphone als sleutel en de mogelijkheid om online de realtime beschikbaarheid van kamers te kunnen checken stonden daarbij hoog op het lijstje. Deze wensen vereisten een naadloze integratie met het al geselecteerde cloud-based property management systeem (pms) en op basis daarvan kwam Jaz in the City Amsterdam al snel bij Nfon terecht.

Joost van Beek, algemeen directeur van Jaz in the City Amsterdam, wil via innovatieve technologieën de hotelbeleving verbeteren. ‘Met Nhospitality hebben we een toekomstbestendige communicatietechnologie in handen. Naast dat Nfon makkelijk was te integreren in onze cloud-based pms-systemen voegde het waarde toe aan het systeem dat we al gebruikten. De gasten vinden onze tools handig, maar ik zie ook een verandering onder het personeel. Zij hebben de Nfon-app op hun telefoon en zijn nu veel mobieler. De telefoon opnemen hoeft bijvoorbeeld niet meer alleen vanachter de receptie-desk. Zij kunnen overal in het hotel hun werkzaamheden uitvoeren, terwijl zij al die tijd via hun vaste nummer mobiel bereikbaar blijven.’

Oplossing

Nhospitality van Nfon sloot aan bij de wensen van Jaz in the City. Het communiceert tussen het Nfon-telefoniesysteem en andere door hotels en ruimte verhurende organisaties gebruikte systemen, waaronder meer dan 160 property management systemen. Het cloudtelefoniesysteem van Nfon ononderscheidt zich door zijn hoge besparingspotentieel, automatische updates, eenvoudige bediening en hoge beschikbaarheid. Een bijkomend voordeel voor het Jaz in the City Hotel is dat er geen contract nodig is en dat het afrekenen gebeurt op basis van actieve aansluitingen. Kosten voor de vaste telefoon zijn er alleen wanneer de kamer in gebruik is.

Dick Dompeling, directeur van Nfon-distributeur Zetacom: ‘Nfon maakt maatwerk mogelijk en met Nhospitality profiteren hotels van hoge betrouwbaarheid en beschikbaarheid in combinatie met essentiële functies als guest messaging, meertalige wake-up calls, facturering, check-in/uit en service tracking. Zo kan een medewerker via een mobiel apparaat een kamer de status ‘schoon’ geven of een wens of klacht van een gast doorgeven. Op die manier kan hotelpersoneel kamers die zijn schoongemaakt sneller beschikbaar melden voor gebruik. Voor alle features geldt betalen op basis van kamers die in gebruik zijn, waardoor hoteliers enkel betalen voor kamers die ook daadwerkelijk rendement opleveren.”

Joost van Beek: ; Wij zoeken partners die onze taal spreken en onze behoeftes begrijpen. Ik heb een heel goed gevoel overgehouden aan de eerste keer dat ik met Nfon sprak. De ervaring en kennis van Nfon over de hotelmarkt vond ik heel prettig en ik ben ervan overtuigd dat we de opgebouwde relatie nog lang zullen voortzetten.’

Toekomst

Met Jaz in the City beschikt Amsterdam over een nieuw urban lifestyle hotel waar lifestyle en moderne techniek op een unieke manier samenkomen. Dankzij de digitalisering van boeking, verblijf, check-in, check-out en betaalprocedure houdt de gast meer ‘quality time’ over. Met Jaz in the City Amsterdam heeft de Deutsche Hospitality Group bovendien een perfecte blauwdruk in handen voor het realiseren van nieuwe Jaz in the City-hotels in andere Europese steden.

Meer over

AppsSmartphonesTelecom

Deel

Fout: Contact formulier niet gevonden.

Meer lezen

ActueelCloud & Infrastructuur

Europese Rekenkamer kraakt EU-strategie voor chipsector

ActueelCarrière

Helft bedrijven kijkt voor it’ers naar het buitenland

ActueelCloud & Infrastructuur

Digital Realty biedt directe lijn met Microsoft Azure

Boete
ActueelCloud & Infrastructuur

EU legt Apple en Meta onder nieuwe Big Tech-wetgeving forse boetes op

Ontslag
ActueelCarrière

Intel wil een vijfde van personeel lozen

Daling
ActueelCloud & Infrastructuur

Langdurige onzekerheid kost Atos omzet

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Populaire berichten

Meer artikelen

Footer

Direct naar

  • Kennisbank
  • Computable Awards
  • Colofon
  • Cybersec e-Magazine

Producten

  • Adverteren en meer…
  • Persberichten

Contact

  • Contact
  • Nieuwsbrief

Social

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Instagram
© 2025 Jaarbeurs
  • Disclaimer
  • Gebruikersvoorwaarden
  • Privacy statement
Computable.be is een product van Jaarbeurs