Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

OKI bouwt partnerschap met CDS verder uit

Dit artikel delen:

OKI Europe, specialist in professionele printoplossingen en Smart Managed Document Solutions, bouwt de bestaande samenwerking met de dienstverlener op het gebied van technologie CDS Service verder uit in de Benelux.

Vanaf 1 juli neemt CDS de Bring-In-Reparation en Swap-Service voor OKI business printers en multifunctionele printers voor de Benelux, Duitsland en Oostenrijk over. De beide ondernemingen kunnen reeds terugkijken op een langdurig partnerschap, waarbij tot nu toe CDS instond voor demotoestellen en huurtoestellen voor beurzen, evenementen en roadshows.

“Dankzij onze samenwerking in de afgelopen twaalf jaar kennen wij de productwereld van OKI heel goed“, zegt Paul Koch, bedrijfsleider van de CDS. “Daarom verheugt het ons nog meer, dat we OKI Europe vanaf nu ook op het gebied van technische en logistieke know-how kunnen ondersteunen.“ De service omvat kleuren-en zwart-witprinters, alsook multifunctionele systemen voor kleur en zwart-wit, en wordt vanaf heden aangeboden aan klanten in de Benelux, Duitsland en Oostenrijk.

"De nieuwe customer-service-strategie van OKI Europe voor de Central Region krijgt weer meer vaart“, benadrukt Adriano Pape, General Manager Customer Service Central Region van de OKI Europe Ltd. "In deze zeer intensief concurrerende handelsomgeving in alle landen van de Central Region is het enorm belangrijk om te werken met betrouwbare partners, die hun opdrachten met de hoogste zorgvuldigheid en professionaliteit uitvoeren. Alleen zo kunnen wij onze producten en diensten tegen marktconforme voorwaarden en in de hoogste kwaliteit aanbieden.“

"Het gaat om hoogwaardige business-systemen, die in het geval van garantie snel moeten worden vervangen en gerepareerd. Door verschillende swap-service-modellen alsook onze speciale logistieke vloten kunnen wij dat garanderen “, verklaart Koch.

Bij de single-swap-service kan het defecte systeem door CDS onverpakt bij de klant worden afgehaald. Dankzij een omvangrijke toestel-pool wordt er meteen een vervangend model meegeleverd. Dit verkort de uitvaltijd enorm. Ook en double-swap-service van de OKI-producten is omzetbaar. Daarbij wordt de printer die is gerepareerd in het onderhoudscentrum van CDS zelf, teruggebracht naar de klant.

Het vervangende systeem wordt weer toegevoegd aan de toestel-pool. Daarnaast zijn extra diensten – zoals de overdracht aan de plaats van gebruik en de ingebruikname – mogelijk. In de volgende stap is een bring-in-reparatieservice gepland.

Paul Koch van CDS legt uit: “Met deze diensten lukt het, de kloof tussen techniek en logistiek te dichten en de klant maximale service te bieden.“ 

Adriano Pape van OKI: “Wij zijn er absoluut van overtuigd, met CDS Service de juiste keuze gemaakt te hebben, waarmee onze klanttevredenheid en groei verder zullen stijgen. In de komende weken zullen wij de volledige verandering naar CDS voor onze klanten zo comfortabel mogelijk laten verlopen.“

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2019-07-19T11:19:57.000Z OKI
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.