“De meeste organisaties kunnen zich simpelweg niet snel genoeg aanpassen aan de huidige, bijna constante dreiging van disruptie”, stelt Alan Trefler, oprichter en CEO van Pegasystems. “Pega Infinity™ verlost organisaties van de opgelegde beperkingen van veel hedendaagse software middels het enige unified platform dat speciaal is gebouwd om organisaties over alle silo´s heen te verbinden en als ondersteuning op veranderingen binnen de gehele onderneming. Hierdoor kunnen bedrijven hun transformatie versnellen en zich op hun eigen voorwaarden met hun klanten verbinden, vandaag en in de toekomst.”
In totaal verzorgt Pega Infinity™ de klantinteracties met 1,5 miljard consumenten van ‘s werelds meest succesvolle merken en is het in deze sector het enige geïntegreerd digitaal platform dat front-end klantbeleving verbindt met back-end procesautomatisering. Verbeteringen in Digital Process Automation (DPA) en nieuwe mogelijkheden in customer engagement zorgen dat silo´s verdwijnen, digitale transformatieprocessen versnellen en organisaties daadwerkelijk disruptief kunnen zijn.
Uitgebreide nieuwe mogelijkheden
Nieuwe Pega Infinity™ features zijn: Engage zonder limiet; End to end automatisering en Build for Change.
Engage zonder limiet door zelf-optimaliserende door AI-gestuurde marketing campagnes en dynamische klantinterfaces. End to end automatisering omdat alle nieuwe licenties robotautomatisering bevatten, er een uitgebreide bot library is en een verbeterde virtuele assistent voor e-mail met OCR. Build for Change dankzij Blockchain Kit voor Ethereum, open drag-and-drop integratie met RPA bot connectoren, geautomatiseerde end-to-end testfunctie en gratis cloud-gebaseerde AI-gestuurde app optimalisatie.
Daarnaast kunnen individuele gebruikers met nieuwe Pega Studios™ hun overzicht in Pega Infinity™ personaliseren op basis van digitale transformatietaken die ze willen afronden. Deze gebruikersprofielen voorzien individuele gebruikers van een scherm met de juiste tools, features en functionaliteiten, afgestemd op elke gebruiker en zijn of haar functionele rol. Deze studio´s omvatten App Studio voor low-code/no-code ontwikkeling; Developer Studio voor het ‘schalen’ van Apps en componentontwikkeling; Prediction Studio voor de ontwikkeling van voorspellingen en inzichten en Admin Studio voor beheer, systeeminstallatie, beveiliging en DevOps.
Eén platform voor customer engagement en DPA
Pega Infinity™ is de enige oplossing die customer engagement en digital process automation (DPA) binnen één enkel platform verenigt, waardoor organisaties hun digitale transformatieproces wereldwijd kunnen inzetten. Pega´s CRM suite van customer engagement applicaties voor marketing, sales en customer service gebruikt AI om te kunnen inspelen op klantbehoeften en hen te voorzien van next-best actions gedurende de hele customer journey. Door klanten te voorzien van de juiste boodschap, op het juiste moment, via elk willekeurig kanaal, kunnen Pega-klanten hun klanttevredenheid verbeteren en de customer lifetime value vergroten. Pega apps zijn gebouwd op het Pega-platform, de meest geavanceerde no-code applicatieontwikkeling in deze sector, dat kan worden gekoppeld aan bestaande systemen, processen binnen de hele organisatie automatiseert en uitstekende prestaties levert in customer engagement en op operationeel niveau. Pega´s ‘model-driven architecture’ leidt tot een verhoogde inzetbaarheid, snellere iteraties en lagere ontwikkelkosten.
De aankondiging werd gedaan op Pegaworld waar meer dan 5.000 business professionals in het MGM Grand in Las Vegas bijeen zijn om te horen hoe toonaangevende bedrijven hun organisaties transformeren met behulp van Pega-oplossingen.
Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn: