Computable.be
  • Thema’s
    • Security & Awareness
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Software Innovation
  • Computable Awards
    • Nieuws Computable Awards
    • Hall of Fame
  • Cybersec e-Magazine
  • Kennisbank
  • Inlog
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

OKI optimaliseert ‘dienst na verkoop’

21 mei 2019TechwireInnovatie & Transformatie

OKI Europe heeft met Unit-T een overeenkomst gesloten om haar dienst na verkoop voor eindgebruikers nog verder te optimaliseren. Unit-T zal namens OKI technische interventies uitvoeren op locatie bij eindklanten in de Benelux. In Nederland gebeurt dit reeds vanaf deze maand, in België en Luxemburg vanaf juli.

Eindklanten van OKI producten kunnen in geval van een defect of storing rechtstreeks met OKI contact opnemen voor hulp en advies. Indien blijkt dat technische interventie on-site bij de eindgebruiker nodig is dan worden hiervoor de service engineers van Unit-T ingeschakeld. Concreet betekent dit dat OKI het probleem identificeert en een passende oplossing kiest (vervanging van een onderdeel of printer etc.) en vervolgens de service engineers van Unit-T opdracht geeft om het probleem op locatie bij de eindklant op te lossen.

OKI koos voor Unit-T omwille van de focus die het bedrijf heeft op on-site dienstverlening en de uitstekende reputatie die het op vlak van technische service geniet in de printer markt.  De sterke geografische spreiding van Unit-T maakt ook dat haar engineers in de Benelux nooit verder dan 30 reisminuten van de eindgebruikers verwijderd zijn (6 vestigingen in de Benelux).

De engineers werden inmiddels uitvoerig getraind in het servicen en onderhouden van OKI-producten en tussen Unit T en OKI zijn afspraken vastgelegd om de interventies op locatie zo efficiënt en optimaal mogelijk te laten verlopen. Zo zullen eindgebruikers én hun OKI-partner zowel online als ook via SMS op de hoogte gehouden worden van het verloop van een interventie.

Adriano Pape, General Manager Customer Service Central Region for OKI: “We bekijken binnen OKI continue hoe we de dienstverlening naar onze partners en hun eindklanten kunnen verbeteren. Met deze samenwerking met Unit-T zijn we er van overtuigd dat de kwaliteit van de dienstverlening in de Benelux verder zal toenemen. Unit-T heeft de ervaring, expertise en geografische spreiding om dit mogelijk te maken. We zijn blij dat we hen als partner hebben kunnen selecteren.”

Luc Brusselaers, Chief Commercial Officer bij Unit-T: “Deze overeenkomst met OKI past ons perfect. We hebben veel ervaring in de printermarkt en onze service engineers werden door OKI perfect getraind om elke interventie naadloos te laten verlopen. We kijken uit naar een langdurige samenwerking met OKI in de Benelux.”

Deel

Fout: Contact formulier niet gevonden.

Meer lezen

ActueelWerkplek & Beheer

OKI gaat Benelux-partnership aan met Unit-T

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Populaire berichten

Meer artikelen

Footer

Direct naar

  • Kennisbank
  • Computable Awards
  • Colofon
  • Cybersec e-Magazine

Producten

  • Adverteren en meer…
  • Persberichten

Contact

  • Contact
  • Nieuwsbrief

Social

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Instagram
© 2025 Jaarbeurs
  • Disclaimer
  • Gebruikersvoorwaarden
  • Privacy statement
Computable.be is een product van Jaarbeurs