1. Transparantie
Je wilt nooit voor onverwachte verrassingen komen te staan, vooral niet als het gaat om een veel te hoge rekening. Daarom is het belangrijk om vooraf te weten wat je smartphone reparatie gaat kosten. Check daarom van tevoren of de reparatiewinkel een prijslijst heeft of van tevoren al duidelijk kan vertellen wat de reparatie gaat kosten. Is dat niet het geval? Dan moet je jezelf maar eens afvragen of je daar je smartphone wilt laten repareren.
2. Garantie
Ook een garantie is het minste dat je kan verwachten. Als je smartphone is gerepareerd, wil je er natuurlijk nog lange tijd van genieten. Check daarom altijd even of de reparatiewinkel garantie biedt op de door hen vervangen onderdelen. Is dat niet het geval? Dan zouden wij je afraden om daar je smartphone te laten repareren.
3. Gebruik van originele onderdelen
Ook is het belangrijk om erachter te komen of de reparatiewinkel gebruikmaakt van originele onderdelen. Je wilt namelijk wel dat je smartphone er vervolgens weer lange tijd tegenaan kan en niet dat deze naar verloop van tijd weer kuren vertoont.
4. Professionele uitstraling in de winkel
Het is eigenlijk altijd een onderbuik gevoel, maar een eerste indruk zegt eigenlijk altijd al genoeg, toch? Een reparatiewinkel die vies en rommelig is, geeft je geen vertrouwd gevoel. Niks is zo vreselijk als je smartphone naar een vaag winkeltje brengen en maar hopen dat je ‘m terugkrijgt.
5. Goede service
Kloppen de bovenstaande vier punten bij de reparatiewinkel die je hebt gevonden, maar ben je nog niet helemaal gerustgesteld? Check dan de online reviews. Een reparatiewinkel met hoge klantentevredenheid belooft namelijk hoge kwaliteit!
Wat is een betrouwbare reparatiewinkel?
Op zoek naar een smartphone reperatiewinkel die aan al deze eisen voldoet? Dan adviseren wij je om ThePhoneLab eens te checken. ThePhoneLab heeft winkels in Amsterdam, Haarlem en Utrecht. Je treft in de winkels jongens in witte labjassen met verstand van smartphone reparaties.
Wie is ThePhoneLab?
In 2015 openden Danny en Boris hun eerste winkel aan de Marnixstraat in Amsterdam. Dat kleine pandje groeide al snel uit zijn voegen en dat betekende dat er een nieuwe zaak moest worden geopend. Ondertussen zijn we vier jaar en vijf winkels verder; drie winkels in Amsterdam, een winkel in Utrecht en een winkel in Haarlem. En als het aan Danny en Boris ligt, houd het daarmee nog niet op. Uiteindelijk willen ze hét reparatiebedrijf van Nederland worden.
En wat is daar dan voor nodig? Een onderscheidende service. En daarmee heeft ThePhoneLab zich op de kaart gezet. Alleen de uitstraling van de winkel draagt daar al aan bij. De winkels zijn fris, vernieuwend en de ruimtes zijn strak. Je wordt welkom geheten door jonge, enthousiaste medewerkers in witte labjassen die verstand hebben van smartphone reparaties. Dat stelt je direct gerust dat je je smartphone of tablet kan achterlaten voor een keurige reparatie. In veel gevallen is achterlaten niet eens nodig, want ThePhoneLab belooft de 30-minuten service. Jouw smartphone wordt gerepareerd terwijl jij wacht met een verse kop koffie. Geen tijd om je smartphone langs te brengen voor een reparatie? Dan kun je gebruikmaken van de Haal & Breng-service. Meld je reparatie aan op de website, geef aan dat je je smartphone wilt laten ophalen en wanneer het jou uitkomt. Vervolgens wordt jouw smartphone opgehaald, gerepareerd en teruggebracht. Jij hebt er geen omkijken meer naar!
Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn: