Computable.be
  • Thema’s
    • Security & Awareness
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Software Innovation
  • Computable Awards
    • Nieuws Computable Awards
    • Hall of Fame
  • Cybersec e-Magazine
  • Kennisbank
  • Inlog
  • Nieuwsbrief

Anywhere365 lijft PeterConnects in

14 juli 2020 - 07:23ActueelCloud & InfrastructuurAnywhere365CiscoMicrosoft
Christel Dieleman
Christel Dieleman

De Rotterdamse leverancier van zakelijke communicatiesoftware Anywhere365 koopt PeterConnects uit Maassluis. Dat bedrijf levert unified collaboration software, zoals Microsoft Teams, Cisco Webex Calling en Broadworks. Het overnamebedrag is niet bekendgemaakt.

Het bedrijf betaalt de overname uit de ruim 60 miljoen euro die het eerder ontving van investeerder Bregal Milestone. Het is de derde overname in korte tijd. Eerder nam Anywhere365 QMessenger uit Dordrecht en het Haagse Interchange over.

De huidige ceo van PeterConnects, Lucas de Clercq, wordt product-directeur en gaat direct rapporteren aan Gijs Geurts, oprichter en ceo van Anywhere365. Met de aankoop van PeterConnect wil Anywhere365 volgens De Clercq zijn positie binnen de markt voor omnichannel communicatiesoftware versterken. Ook wil het bedrijf zijn klanten beter kunnen bedienen en ziet het voordelen voor zijn partners nu ze onderdeel zijn van het Anywhere365-platform. Het personeel van PeterConnects gaat over naar Anywhere365.

Geurts roemt de groei van PeterConnects, de kwaliteit van de producten en de focus op klantenservice. Met de aankoop wil hij werken aan het doel van Anywhere365 om bedrijven over te zetten van legacy on-premises systemen naar cloud contact centers. Buiten Nederland staan er, dankzij de overname van PeterConnects, naast kantoren in België (Diegem), Groot-Brittannië, Duitsland, de VS en Canada, nu ook kantoren in Frankrijk en Singapore.

Anywhere365

Anywhere365 is een in Microsoft Skype en Teams gespecialiseerde softwareleverancier. Met zijn Dialogue Cloud Platform kunnen callcentermedewerkers klanten ondersteunen via meerdere communicatiekanalen (omnichannel). Het platform gebruikt kunstmatige intelligentie, machine learning en Microsoft Azure om binnenkomende vragen en verzoeken te classificeren, vertalen en door te sturen naar de juiste teams binnen de organisatie. Integratie met klantrelatiebeheer- en servicemanagementomgevingen als Dynamics CRM, Salesforce, SAP C4C en Servicenow is inbegrepen.

Meer over

Overname

Deel

Fout: Contact formulier niet gevonden.

Meer lezen

Klantenservice
AchtergrondData & AI

Anywhere365 helpt onnodige dialogen de wereld uit

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Populaire berichten

Meer artikelen

Footer

Direct naar

  • Kennisbank
  • Computable Awards
  • Colofon
  • Cybersec e-Magazine

Producten

  • Adverteren en meer…
  • Persberichten

Contact

  • Contact
  • Nieuwsbrief

Social

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Instagram
© 2025 Jaarbeurs
  • Disclaimer
  • Gebruikersvoorwaarden
  • Privacy statement
Computable.be is een product van Jaarbeurs