Den Bosch, 5 juni 2025 – Voor veel mkb-bedrijven voelt het plaatsen en onderhouden van meetpixels in Google Tag Manager als kiespijn: technisch, tijdrovend en foutgevoelig. Metrion introduceert nu een kant-en-klare koppeling, één installatie, geen code, waarmee marketeers binnen enkele minuten live zijn zónder dataverlies.
Eén koppeling, alle data
De koppeling sluit naadloos aan op populaire e-commerceplatforms als Magento, WooCommerce, Shopify en Shopware. Agencies en mkb-webshops krijgen zo dezelfde robuuste datalaag waar al € 3,5 miljard aan transacties voor enterprise-klanten mee is verwerkt, maar nu als plug-and-play-oplossing.
“Algoritmes presteren pas écht als ze volledige, schone data krijgen,” zegt Mark Ebergen, Head of Data bij Metrion. “Onze koppeling levert die data direct aan advertentieplatformen, zonder de lange, kwetsbare keten van traditionele tagmanagers.”
Tot 30% méér gemeten omzet
Doordat geen conversie meer ‘uit het zicht’ verdwijnt, ziet Metrion klanten tot 30% extra transacties registreren: verkopen en leads die voorheen simpelweg niet werden gemeten. Resultaat: betere campagneoptimalisatie, sterker bewijs van ROI en meer vertrouwen bij adverteerders.
Over Metrion
Metrion is een Nederlandse martech-scale-up die server-side dataverwerking vertaalt naar gebruiksgemak voor marketeers. Met één kant-en-klare koppeling krijgen bedrijven enterprise-datakwaliteit, klaar voor de volgende groeisprong.
Meer weten?
Bezoek gemetrion.com of neem contact op met Vincent Stoit (28) op v.stoit@getmetrion.com of +316 137 44 842. Vincent is bijna 6 jaar actief in de Saas wereld als co-founder van Uptmz en nu Metrion.