Jordi Recasens


ir. Jordi Recasens is een expert van Computable voor het topic Beheer.

Sinds mijn start bij TOPdesk heb ik mij gericht op het verbeteren van de dienstverlening van ICT afdelingen. In de afgelopen jaren dat ik als consultant werkzaam ben, heb ik mij gespecialiseerd op het vlak van procesmanagement binnen ICT en de raakvlakken die dat heeft met de business en informatie management.

Ik geloof erin dat een medewerker een leukere baan heeft als hij kan blijven leren. Het uitgangspunt hierbij is om de toegevoegde waarde van de ICT afdeling aan de business duidelijk te hebben en dit te vertalen naar een wijze waarop dit ondersteund wordt door afdelingsstructuur, processen en tooling. De medewerkers spelen hierbij een sleutelrol om deze veranderingen door te voeren en hierdoor te blijven leren.

Sinds 2008 ben naast mijn werkzaamheden als consultant ook teamleider van een van de consultancy teams bij TOPdesk. In deze functie coach ik consultants in hun ontwikkeling en werkzaamheden.

Vakkennis Jordi Recasens

Onderwerpen

Management en Beheer.

Methoden/frameworks

Agile, CMM, Cobit, ISO-20000, ITIL, Prince2 en Scrum.

Software/hardware

Windows PC.

Computable Expert
Jordi  Recasens

ir. Jordi Recasens
Opleidingsniveau: Universitair
Carrièreniveau: Student
Functie: Service Management Consultant/Teamleider Consultancy
Werkzaam bij: TOPdesk
Bedrijfsgrootte: 251-500 personen
Omvang ict-afdeling: 5 t/m 9 personen
Branche: ICT
Geeft leiding aan: 10 tot 25 personen

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.