Marielle Dellemijn


Marielle Dellemijn is een expert van Computable voor de topics Management en Digital Innovation.

Mede oprichter en aandeelhouder van Fueld, specialist op het gebied van Digital Marketing en van CRM excellence, specialist op het gebied van Customer Relationship Management en Social CRM vanuit een strategische directie visie.

Mensenmens
Al vanaf 1990 houd ik me bezig met marketing, relatiebeheer en CRM. In alle facetten die we in profit / non profit tegenkomen. De combinatie van klanten/relaties, mensen en IT vind ik bijzonder uitdagend en leuk.

Mijn dagelijkse passie gaat over mensen, over communiceren, over resultaat, over verbeteringen en over motivatie. Aspecten die allen in het realiseren van een online marketing en in een CRM strategie naar voren komen. De wereld om ons heen verandert en dat biedt vele kansen. Denk alleen al aan de ontwikkeling van Social Media en digital marketing. Je moet die kansen alleen maar zien, en ze weten te vertalen naar voordelen voor de klant. Daar krijg ik energie van. En hoe staat het met uw kansen?

Vakkennis Marielle Dellemijn

Functiegebieden

Commercie, Consulting/advies en Marketing/promotie.

Onderwerpen

Digital Transformation, CRM en Digital Innovation.


Computable Expert
Marielle  Dellemijn

Marielle Dellemijn
Opleidingsniveau: HOBU
Carrièreniveau: Directie
Functie: CEO
Werkzaam bij: CRM excellence
Bedrijfsgrootte: 5-10 personen
Branche: Advies / Consultancy



Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.