Computable.be
  • Thema’s
    • Security & Awareness
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Software Innovation
  • Computable Awards
    • Nieuws Computable Awards
    • Hall of Fame
  • Cybersec e-Magazine
  • Kennisbank
  • Inlog
  • Nieuwsbrief

THOCC lanceert dashboard voor contactcenters

business intelligence
15 oktober 2019 - 06:35ActueelData & AI
Luc Blyaert
Luc Blyaert

The House of Contact Centers, kortweg THOCC, lanceert LevelX4. Deze toepassing toont op basis van 51 parameters de ‘maturiteits-status’ van een contactcenter. Volgens het bedrijf is dit een primeur voor de Benelux.

Contactcenterleiders en -verantwoordelijken krijgen met de toepassing een duidelijk beeld van de huidige maturiteit van de organisatie. Het biedt met praktische tips en een prioriteitenlijst de oplossing om die score kan verbeteren. Sinds de lancering, net voor deze zomer, hebben reeds 25 organisaties LevelX4 aangeboord. Het gaat onder andere om KBC, bpost, Carglass, Eneco, IKEA, ING, Mazda, Mediahuis, Telenet Business, en Wolters Kluwer.

De volledige toepassing, waar op een twee tot drie weken lead time wordt gemikt, betrekt alle leidinggevende en verantwoordelijke stakeholders van het contactcenter. Volgens de organisatie kan de oplossing een kostenbesparing van minstens tien procent opleveren. LevelX4 mikt op korte termijn op meer dan duizend licenties.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Meer lezen

    Data & AI

    Microsoft versterkt Copilot in Windows 11 met spraak en context

    Data & AI

    Europese soevereiniteitsambities botsen met realiteit

    Data & AI

    OpenAI Agent Builder, zelf schaalbare ai-agents bouwen

    Data & AI

    Snowflake opent Belgisch kantoor

    Gemini
    Data & AI

    Google bundelt zakelijke ai onder Gemini Enterprise

    Data & AI

    Bedrijfsmatige ai moet en groeit, maar stelt ook teleur

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Kennisbank
    • Computable Awards
    • Colofon
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Persberichten

    Contact

    • Contact
    • Nieuwsbrief

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.be is een product van Jaarbeurs