Computable.be
  • Thema’s
    • Security & Awareness
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Software Innovation
  • Computable Awards
    • Nieuws Computable Awards
    • Hall of Fame
  • Cybersec e-Magazine
  • Kennisbank
  • Inlog
  • Nieuwsbrief
Partners handen boks

S1 Digital met Criteo in Europese zee

09 februari 2022 - 08:07ActueelInnovatie & Transformatie
Frederic Petitjean
Frederic Petitjean

Het Antwerpse digitale advertentie- en technologieagentschap S1 en Criteo, het van oorsprong Franse technologiebedrijf achter het Commerce Media Platform, bundelen de krachten om verder te groeien in Europa. Dit is het tweede strategische partnership op korte tijd voor S1 Digital, dat recent ook een samenwerking met My Telescope aanging.

Het Commerce Media Platform van Criteo biedt marketeers en media-eigenaren toegang tot advertentiedoelgroepen op internet, door het activeren van zogenaamde first party commerce data. Dat is informatie die adverteerders rechtstreeks van hun klanten krijgen.

S1 Digital (voorheen MediaDonuts) is een mediabureau dat digitale reclamestrategieën ontwikkelt. Concreet zal S1 Digital, als exclusieve partner in de Benelux, de toepassingen van Criteo aanbieden aan kleine en middelgrote adverteerders en agentschappen. Door de samenwerking, en de bijhorende toegang tot het Ad Sales Partner Program van S1 Digital, kunnen veel meer internetspelers uit de Benelux gebruikmaken van de oplossingen van Criteo.

Voor S1 Digital ligt de samenwerking met Criteo in lijn met de filosofie van het bedrijf. Die is erop gericht om de impact van het verdwijnen van third party cookies op de prestaties van de advertentiecampagnes van klanten te beperken. ‘Het is onze ambitie om bij te dragen aan de ontwikkeling van een nieuwe advertentiemarkt, door adverteerders te helpen om sterke resultaten te boeken via het open internet. Dit kan door de juiste data te verzamelen, en die vervolgens gericht in te zetten voor digitale advertenties op koopplatformen’, zegt managing director Jim Kramp.

S1 maakte begin dit jaar een alliantie bekend met het Zweedse My Telescope. Dat bedrijf levert software waarmee bedrijven kunnen nagaan hoe vaak en waarom hun merknaam in een zoekmachine wordt ingegeven.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Meer lezen

    AchtergrondData & AI

    Sam Altman (OpenAI): ‘Just do it: bedrijven moeten ai nu omarmen’

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Apple bepaald geen voorloper met ai

    AchtergrondInnovatie & Transformatie

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert België

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Onkraakbaar: België en Luxemburg delen eerste grensoverschrijdende quantumverbinding

    Quantum
    ActueelInnovatie & Transformatie

    Grote overname quantumcomputing: IonQ koopt Oxford Ionics

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Snowflake zet met koop Crunchy Data in op ai-compatibele databases

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Kennisbank
    • Computable Awards
    • Colofon
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Persberichten

    Contact

    • Contact
    • Nieuwsbrief

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.be is een product van Jaarbeurs