Kleine ondernemers: Google wil ze online groter maken

Dit artikel delen:
Google

De kleine kant van het mkb/kmo is volgens Google online slecht vindbaar en dat ziet de internetgigant liever anders en is daarom een initiatief gestart genaamd 'Grow my Store', of, in het Nederlands, 'Verbeter uw digitale etalage'. Wat is volgens u de reden dat twee derde van de kleine mkb/kmo-ers geen of nauwelijks online present is?

Het rapport wordt opgesteld na analyse van 22 variabelen die van belang zijn voor 'omnichannel retail'. Daarna krijg je vier variabelen te zien om alvast lekker gemaakt te worden, zoals 'Productdetails: Dat ziet er goed uit!' en 'Social media: U bent goed bereikbaar!'. Voor het volledige rapport verlangt de digitale grootgrutter alleen een e-mailadres.

Uiteindelijk komt het natuurlijk gewoon neer op een takenlijst voor de eigenaar van een website en om deze dan zo uit te voeren dat de betreffende mbk/kmo-er beter werkt voor Google en mogelijk zichzelf. 

Wat denkt u, zit de kleine ondernemer hier op te wachten? En wat zou u verwachten van een dergelijke dienst?

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Uw reactie

LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren

Vul uw naam in
Vult u een geldig e-mailadres in
Vult u een reactie in
Jaarbeurs b.v. gaat zorgvuldig en veilig om met uw persoonsgegevens. Meer informatie over hoe we omgaan met je data lees je in het privacybeleid
Als u een reactie wilt plaatsen moet u akkoord gaan met de voorwaarden

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2019-11-13T08:11:00.000Z Krijn Soeteman
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.