Kaspersky Lab komt met nieuw partnerprogramma

Kaspersky Lab lanceert met Kaspersky United een nieuw partnerprogramma waarmee specialisaties van resellers lucratiever moeten worden. Daarbij krijgen partners toegang tot meer tooling voor scholing, verkoop- en marketingactiviteiten die aansluiten op hun eigen specialisaties.

Het partnerprogramma is een antwoord op de groeiende complexiteit van it-infrastructuren, zegt Kaspersky. Daarbij is meer behoefte aan specifieke kennis en dienstverlening rond bijvoorbeeld hybride cloudbeveiliging, netwerkbeveiliging of bescherming tegen gerichte aanvallen of industriële omgevingen. Dit nieuwe wereldwijde partnerprogramma is bedoeld voor resellers en verschillende type serviceproviders. Het beloningssysteem maakt het voor resellers aantrekkelijker om Kaspersky Lab-producten en -diensten te verkopen.

De partners kunnen hun specialisaties op verschillende niveaus van certificering brengen en houden. Dat is van toepassing op zogenoemde Registered-, Silver-, Gold- en Platinum-niveaus in één of meer domeinen, bijvoorbeeld ‘industrial cybersecurity’ of ‘fraud prevention’.

‘Het partnerkanaal beweegt mee met veranderende wensen van de klant’, zegt Jordy Loozekoot, verantwoordelijk voor channel marketing bij Kaspersky Lab in de Benelux. ‘Zo tuigen it-dienstverleners bijvoorbeeld speciale centra op voor beveiligingsactiviteiten in hun datacenters die als dienst aangeboden worden. We zien ook dat bedrijven zich specialiseren in niches rondom het aanbieden van bepaalde dreigingsinformatie. Die oplossingen komen in saas-vorm beschikbaar. Ook steeds meer kleinere organisaties kiezen voor uitbesteding van hun it-huishouding. Dat zien we terug in de groei van het aantal managed services providers. Met ons nieuwe Kaspersky United-programma kunnen onze partners zich verder ontwikkelingen op hun eigen specifieke domeinen.’

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Uw reactie

LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren

Vul uw naam in
Vult u een geldig e-mailadres in
Vult u een reactie in
Jaarbeurs b.v. gaat zorgvuldig en veilig om met uw persoonsgegevens. Meer informatie over hoe we omgaan met je data lees je in het privacybeleid
Als u een reactie wilt plaatsen moet u akkoord gaan met de voorwaarden

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2019-01-29T10:42:00.000Z Frederic Petitjean
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.