M-Files lanceert documentbeheer voor Salesforce

De van oorsprong Finse softwarebouwer M-Files lanceert zijn documenten-oplossing voor Salesforce in Nederland en België. De software is per direct beschikbaar in de Salesforce-interface en biedt functionaliteit voor documentmanagement, compliance en governance.

De geïntegreerde oplossing van M-Files moet de dagelijkse productiviteit verbeteren doordat Salesforce-gebruikers niet naar andere applicaties hoeven te schakelen om gerelateerde documenten en andere informatie te vinden en te gebruiken. Documentcreatie en verwerking plus het beheren van versies, metadata, autorisaties, documentprocessen en dergelijke vinden rechtstreeks plaats in Salesforce.

M-Files brengt tevens een volledige set functionaliteiten voor documentmanagement naar Salesforce, waaronder cloud en on-premise opslaglocaties, metadata-management, versiebeheer, beveiliging, autorisaties, samenwerking, workflows, digitale handtekeningen, document-templates, compliance- ondersteuning en dies meer. Het biedt ook direct binnen Salesforce toegang tot inhoud uit externe bronnen zoals on-premise file shares, OneDrive of SharePoint.

In 2018 lanceerde Salesforce het Customer 360-initiatief, met als doel gebruikers een compleet beeld van de klant te laten creëren. Customer 360 richt zich echter vooral op gestructureerde data. M-Files voegt daar nu ongestructureerde data aan toe, zoals Microsoft Office-bestanden, afbeelding- en videobestanden, e-mail en andere communicatie en maakt data van verschillende bronnen beschikbaar in Salesforce.  

Het Utrechtse GeOne, dat vorig jaar ‘M-Files Parter Van Het Jaar’ was, biedt de lokale expertise voor de implementaties. ‘Bijna iedere organisatie heeft te maken met beheer van bestaande en nieuwe klanten en Salesforce is een goede tool om dit mee te doen’, zegt Bastiaan Brefeld van GeOne. ‘Wat je echter wilt, is dat medewerkers voorzien worden van alle relevante klantinformatie. Dit betekent complete klantdossiers met zowel klantdata, maar dus ook alle bijbehorende documenten, e-mails en correspondentie, inclusief het beheer van deze content en dat allemaal op één plek. Met M-Files wordt Salesforce de one-stop-shop voor alle klantinformatie. En dat helpt medewerkers om de klant beter, efficiënter en sneller te bedienen.’

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Uw reactie

LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren

Vul uw naam in
Vult u een geldig e-mailadres in
Vult u een reactie in
Jaarbeurs b.v. gaat zorgvuldig en veilig om met uw persoonsgegevens. Meer informatie over hoe we omgaan met je data lees je in het privacybeleid
Als u een reactie wilt plaatsen moet u akkoord gaan met de voorwaarden
Sponsored content 

HPE information Governance solutions: controle over uw data

Door datagroei, hogere gebruikerseisen en regelgeving wordt datamanagement een steeds grotere uitdaging. En dat terwijl uw bedrijfsdata ook uw waardevolste bezit is. Met de flexibele, modulaire datamanagement-oplossingen van Hewlett Packard Enterprise neemt u het heft in handen en haalt u bruikbare inzichten uit uw data tegen zo laag mogelijke kosten. 

Ontdek in deze whitepaper hoe u Information Governance proactief aanpakt met maximaal voordeel en minimale kosten.

Lees hier verder.


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2020-11-10T14:52:00.000Z Frederic Petitjean
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.