Odigo werd opgericht in 1986 als contact center-specialist en is tegenwoordig een omnichannel cloudplatform dat bedrijven ondersteunt bij alle klanteninteracties. Het bedrijf heeft 650 medewerkers aan boord en bedient tweehonderd klanten in bijna honderd landen. Sinds 2011 was het bedrijf in handen van Capgemini waar het eerst de naam Prosodie droeg.
Apax zegt te willen investeren in Odigo om de groei en internationale uitbreiding te versnellen. ‘Odigo is nu een Europese leider in ccaas-oplossingen’, klinkt het bij Damien de Bettignies en Thomas de Villeneuve, toplui van Apax. ‘We zijn blij dat we Odigo kunnen ondersteunen in zijn ambitieuze strategie om te groeien en zijn internationale expansie te versnellen. Daarbij brengen we graag onze expertise en uitgebreide ervaring in de saas-sector in.’
Uw reactie
LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren