Cognizant neemt creatief bureau Mustache over

samenwerking

De Amerikaanse it-dienstenleverancier Cognizant heeft het eveneens Amerikaanse Mustache overgenomen. Dat bureau ontwikkelt content voor websites en sociale media-kanalen. Cognizant integreert het bedrijf met zijn afdeling Cognizant Interactive.

Mustache werkt vanuit Brooklyn voor klanten zoals L’Oréal, Google, Viceland en Netflix en werd opgericht in 2010. Het bedrijf richt zich op de creatieve kant van het maken van digitale videocontent. Het ontwikkelt concepten, neemt ze op en verzorgt de post-productie.

‘Content produceren blijft een uitdaging vanwege het always on-karakter van sociale media’, zegt topvrouw Donna Tuths van Cognizant Interactive. ‘Dat geldt zeker voor video. Met de toevoeging van Mustache is Cognizant nog beter geschikt om op deze nood in te spelen.’

De financiële details van de overname worden niet bekendgemaakt.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Uw reactie

LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren

Vul uw naam in
Vult u een geldig e-mailadres in
Vult u een reactie in
Jaarbeurs b.v. gaat zorgvuldig en veilig om met uw persoonsgegevens. Meer informatie over hoe we omgaan met je data lees je in het privacybeleid
Als u een reactie wilt plaatsen moet u akkoord gaan met de voorwaarden

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2018-12-12T10:01:00.000Z Frederic Petitjean
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.