Vection levert virtual reality aan Volvo

Virtual Reality VR Vive

Het Italiaanse Vection, gespecialiseerd in het ontwikkelen van virtual reality (vr)-toepassingen, heeft een overeenkomst gesloten met autofabrikant Volvo. Vection gaat voor Volvo nieuwe en interactieve ‘customer experiences’ ontwerpen waarin vr de hoofdrol speelt.

Vection, dat begin dit jaar werd overgenomen door het Australische ServTech,  bouwde eerder een augmented reality (ar)-toepassing voor de autofabrikant naar aanleiding van een veiligheidscampagne. Ook de eerste toepassing van deze nieuwe overeenkomst betreft een veiligheidscase.

Deze ‘frame work agreement’ is de eerste in zijn soort, aldus Gianmarco Biagi, directeur van Servtech.

Vection zegt met verschillende andere grote bedrijven in onderhandeling te zijn om vr-toepassingen te gaan leveren.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Uw reactie

LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren

Vul uw naam in
Vult u een geldig e-mailadres in
Vult u een reactie in
Jaarbeurs b.v. gaat zorgvuldig en veilig om met uw persoonsgegevens. Meer informatie over hoe we omgaan met je data lees je in het privacybeleid
Als u een reactie wilt plaatsen moet u akkoord gaan met de voorwaarden

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2019-05-06T10:55:00.000Z Frederic Petitjean
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.