Springbok neemt Rise + Shine over

Puzzel

Het digitale communicatiebureau Springbok uit Mechelen heeft marketing automation-specialist Rise + Shine overgenomen. Springbok wil zo kennis en technologie in huis halen voor de uitbouw van een volledig digitaal ecosysteem voor zijn klanten.

Door het stijgende belang van marketing-automatisatie binnen digitale communicatie, legde Rise + Shine de laatste jaren een mooi groeiparcours af. Om doelgroepen in elk kanaal consequent en gericht aan te spreken, is het immers belangrijk om alle onderdelen van de digitale marketing met elkaar te verbinden.

Rise + Shine werd opgericht in 2015. Het draait nu een omzet van 1,8 miljoen en beschikt over een team van twintig personen. In de klantenportefeuille zitten Burger King, Quick, D’Ieteren, Brico, Tom&Co, Brantano, Siemens en AXA.

Springbok zag het levenslicht in 2014 en is gevestigd in Mechelen. Het werd opgericht door Kim Verhaeghen, Vincent Van Lingen en Alexander Cha’ban. Het werkt voor Mercedes-Benz Benelux, Daikin en Medialaan.

‘Dankzij de acquisitie van Rise + Shine haalt Springbok strategische en technologische marketing automation-kennis in de groep’, legt Verhaeghen uit. ‘Die stelt ons meer dan ooit in staat om voor onze klanten volledig geïntegreerde digitale ecosystemen te bouwen, van strategie tot executie. Rise + Shine blijft verder opereren onder zijn eigen naam.’

Met de komst van Rise + Shine breidt het bedrijf ook zijn Selligent- en Salesforce-capaciteiten uit. Voor die twee platformen is Rise + Shine een gecertificeerde specialist.

Springbok opende recent nog een kantoor in Parijs en investeerde in de ai-startup AddRelevance. ‘Voor Springbok is dit weer een grote stap vooruit’, zegt Vincent Van Lingen. ‘We kijken uit naar verdere overnames in Nederland en Frankrijk om onze verdere internationale ambities waar te maken.’

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Uw reactie

LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren

Vul uw naam in
Vult u een geldig e-mailadres in
Vult u een reactie in
Jaarbeurs b.v. gaat zorgvuldig en veilig om met uw persoonsgegevens. Meer informatie over hoe we omgaan met je data lees je in het privacybeleid
Als u een reactie wilt plaatsen moet u akkoord gaan met de voorwaarden

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2019-09-11T10:50:00.000Z Frederic Petitjean
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.