Aspect integreert CXP en Facebook Messenger

facebook messenger

Facebook Messenger, foto: dennizn / Shutterstock.com

Aspect Software integreert zijn customer experience platform (CXP) met Facebook Messenger. Dit stelt bedrijven in staat om gebruikersvragen via chatbots te behandelen.

De integratie van Aspect CXP en Facebook Messenger maakt chatbot-messaging mogelijk. De chatbots kunnen een conversatie met klanten aangaan om zo meer informatie te krijgen wanneer dat nodig is, of transacties van meerdere stappen te voltooien. Dit doen zij met behulp van natural language understanding (NLU). Wanneer assistentie van een agent nodig is, worden de conversaties overgedragen.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2016-04-25T11:57:00.000Z Kevin Stickens
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.