Selligent reikt awards uit aan Benelux bedrijven

Winnaar

Vier bedrijven uit de Benelux wisten recent een Selligent Award in de wacht te slepen. De leverancier van consumer-first marketingoplossingen bekroont hiermee de meest vernieuwende en doeltreffende klantencampagnes op basis van het omnichannel-marketingplatform van Selligent. Bij de winnaars waren vier bedrijven uit de Benelux: MyWay, Ahold/Albert Heijn, Coolblue en ING.

De prijs voor 'campaign of the year' ging naar MyWay, het online platform voor tweedehandswagens van D'Ieteren. De MyWay-campagne bestond uit grappige viral tools voor afgestudeerden. Bedoeling van deze tools is ouders te ‘e-chanteren’ om voor hun zoon of dochter een auto te kopen en zodoende engagement te creëren met deze twee belangrijke groepen van consumenten tijdens het aankoopbeslissingsproces.

Ahold/Albert Heijn kreeg de award voor CRM/loyalty, Coolblue werd winnaar in de categorie acquisition/lead en ING won de award voor marketing innovation. In totaal werden in negen categorieën prijzen uitgereikt. 

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2016-06-07T16:28:00.000Z Kevin Stickens


Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.