Gaming influencer-platform Adshot scoort 320.000 euro

Dit artikel delen:

Adshot-co-founders Axel Gerieke (links), Laurens Janssens (midden) en Vincent Franken

De Leuvense startup Adshot, dat merken aan gamers koppelt voor hun marketingcampagnes, haalt 320.000 euro op bij diverse investeerders. Via de investering wil de startup vol inzetten op kunstmatige intelligentie.

Adshot koppelt merken aan gamers (gaming influencers) die zijn in te zetten voor een marketingcampagne. De webapplicatie helpt klanten bij het vinden van de juiste influencers, het managen van de marketingcampagne en de betaling aan de gamer. Co-founder Axel Gekiere vertelt dat het onder meer klanten als Pizza Hut en nonprofitorganisaties bedient.

Tijdens een investeringsronde haalt het 320.000 euro op. Investeerders zijn Steven Van Belleghem (Nexxworks), Pieter Janssens (Intracto), Reinhart De Lille (RL Inventive) en Imec.istart. Reinhart De Lille komt aan boord als cto. De injectie moet in de eerste plaats dienen om volop in te zetten op kunstmatige intelligentie. Hiermee wil het merken koppelen aan de ideale gamer. Op termijn wil Adshot ook andere platformen dan YouTube en Twitch en zelfs andere sectoren aanboren.

Adshot is onderdeel van accelerator Start it @KBC.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2019-07-04T09:03:00.000Z Suzanne Martens
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.