Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Het Nederlandse Influentials neemt Buzzooka over

Influentials neemt influencermarktplaats Buzzooka over. Sinds de oprichting in 2017 door Hanne Troonbeeckx is Buzzooka uitgegroeid tot het grootste influencerplatform op de Belgische markt. Als strategische stap richting Europese expansie is Influentials sinds begin deze week eigenaar van Buzzooka. In de komende maanden worden de influencerbestanden samengevoegd en zal het bedrijf onder de naam Influentials verdergaan.

Influentials heeft al langer plannen om de Europese markt te betreden en zodoende kwam Buzzooka op de radar. Hanne Troonbeeckx, CEO van Buzzooka, wil zich op andere werkzaamheden richten en het leiden van een influencerplatform paste niet in deze toekomstplannen. Buzzooka is een waardevolle aanwinst in de Europese koers van Influentials en de wens om een diverser en internationaler influencerportfolio op te bouwen. Troonbeeckx: ‘De overname van Buzzooka door Influentials komt influencers en partners van beide bedrijven ten goede. Buzzooka groeide harder dan verwacht en het grote succes laat zien dat onze aanpak aanslaat. Met Influentials als nieuw merk kan ik ervan uitgaan dat deze stijgende lijn wordt doorgezet.’

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2020-02-20T19:42:46.000Z Influentials
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.