Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Mollies wekelijkse e-commercetip: #2 biedt de juiste betaalmethodes aan

Black Friday (25 november) en Cyber Monday (28 november) zijn, nadat ze uit de V.S. zijn komen overwaaien inmiddels ook in België vaste waarden waar je als webshop niet langer naast kunt. Uit cijfers blijkt dat kleinere retailers hun verkoop op Cyber Monday 2020 met 501% zagen stijgen in vergelijking met de gemiddelde dagelijkse verkoop in oktober. De wereldwijde verkoop op Black Friday bedroeg in 2020 ongeveer 188 miljard dollar. Mollie geeft wekelijks een tip om van deze koopjesdagen een succes te maken.

Om e-commerce handelaars te helpen van Black Friday en Cyber Monday een echt succes te maken heeft Mollie, Europa’s snelst groeiende financial service provider een aantal tips uitgewerkt. Elke week delen ze 1 tip met jou die je zal helpen je platform nog verder te optimaliseren, je conversieratio te doen stijgen en bijkomende sales te genereren. De tip van deze week: biedt de juiste betaalmethodes aan.

In welke markten je ook actief bent, het is goed te beseffen dat elk land zijn eigen betaalcultuur heeft en dat je er goed aan doet ervoor te zorgen dat je voor elke markt de juiste betaalmethoden aanbiedt. In België zijn kredietkaarten en Bancontact nog steeds het meest populair, maar in Nederland kan je niet om iDEAL heen, SOFORT is een must in Duitsland en in Frankrijk zweert men nog steeds bij de Cartes Bleues.

Wil je tijdens Black Friday zoveel mogelijk shoppers converteren? Bereid je betaalopties uit en bekijk naast de belangrijke betaalkaarten ook alle populaire digitale betaalmethoden. Meer weten? Ontdek dan hier de beste betaalopties voor je bedrijf.

Over Mollie

Mollie is een pionier in de betaalindustrie en een van Europa's snelst groeiende financial services providers (PSP). Het bedrijf, opgericht in 2004, faciliteert ondernemingen om te schalen en te groeien door middel van een snelle en flexibele financiering en een gebruiksvriendelijke betalings-API die meerdere betaalmethoden aanbiedt. Mollies missie is om complexe financiële diensten te vereenvoudigen en zo 's werelds meest geliefde financial services provider te worden. 

 

Mollie heeft meer dan 130.000 klanten in Europa, telt internationaal meer dan 750 medewerkers en heeft kantoren in Amsterdam, Gent, Lissabon, Londen, Parijs en München. 

Mollie | Grow your way 

 

www.mollie.com

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2022-09-06T08:06:08.000Z Backstage Communication
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.