Computable.be
  • Thema’s
    • Security & Awareness
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Software Innovation
  • Computable Awards
    • Nieuws Computable Awards
    • Hall of Fame
  • Cybersec e-Magazine
  • Kennisbank
  • Inlog
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Mollies wekelijkse e-commercetip: #1 optimaliseer je checkout

30 augustus 2022TechwireFinanciële dienstverlening

Black Friday (25 november) en Cyber Monday (28 november) zijn, nadat ze uit de V.S. zijn komen overwaaien inmiddels ook in België vaste waarden waar je als webshop niet langer naast kunt. Uit cijfers blijkt dat kleinere retailers hun verkoop op Cyber Monday 2020 met 501% zagen stijgen in vergelijking met de gemiddelde dagelijkse verkoop in oktober. De wereldwijde verkoop op Black Friday bedroeg in 2020 ongeveer 188 miljard dollar.

Om e-commerce handelaars te helpen van deze koopjesdagen een echt succes te maken heeft Mollie, Europa’s snelst groeiende financial services provider een aantal tips uitgewerkt. Elke week delen ze 1 tip met jou die je zal helpen je platform nog verder te optimaliseren, je conversieratio te doen stijgen en bijkomende sales te genereren. De tip van deze week: optimaliseer je check-out.

Studies tonen aan dat het percentage klanten dat hun winkelmandje achterlaat in de meeste sectoren tussen de 50% en 70% ligt. Je kan deze cijfers drastisch naar beneden brengen door je checkout te optimaliseren. Een belangrijke tip voor optimalisatie van je checkout is ervoor te zorgen dat je checkout-module qua look en feel helemaal overeenstemt met die van je webshop. Een klant mag niet het gevoel krijgen dat hij in een andere omgeving terechtkomt op het ogenblik dat hij zijn betaling wil uitvoeren. In tijden waar internetfraude schering en inslag zijn, wordt je klant argwanend als hij in betaalomgeving terecht komt die er plots helemaal anders uitziet. Zorg dus dat je jouw huisstijl doortrekt in je checkout-module en dat je ook hier netjes je logo vermeldt en jouw branding consequent doortrekt.

Over Mollie

Mollie is een pionier in de betaalindustrie en een van Europa’s snelst groeiende financial services providers. Het bedrijf, opgericht in 2004, faciliteert ondernemingen om te schalen en te groeien door middel van snelle en flexibele financiering en een gebruiksvriendelijke betalings-API die meerdere betaalmethoden aanbiedt. Mollies missie is om complexe financiële diensten te vereenvoudigen en zo ’s werelds meest geliefde financial services provider te worden. 

Mollie heeft meer dan 130.000 klanten in Europa, telt internationaal meer dan 750 medewerkers en heeft kantoren in Amsterdam, Gent, Lissabon, Londen, Parijs en München. 

Mollie | Grow your way 

www.mollie.com

 

Deel

Fout: Contact formulier niet gevonden.

Meer lezen

Contract ondertekenen
ActueelFinanciële dienstverlening

Capgemini koopt Nederlandse dochter Delta Capita Group

ActueelFinanciële dienstverlening

Euronext koopt Admincontrol van Visma

ActueelCloud & Infrastructuur

Aantal malware-aanvallen op mobiele bankgegevens verdrievoudigd

Challenge uitdaging hulp
ActueelCloud & Infrastructuur

KBC verlengt it-deal met Cognizant

ActueelFinanciële dienstverlening

Onbetrouwbare overheidssites frustreren boekhouders

Fraudemelding
ActueelSecurity & Awareness

Google start wereldwijd meldpunt voor online-oplichting

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Populaire berichten

Meer artikelen

Footer

Direct naar

  • Kennisbank
  • Computable Awards
  • Colofon
  • Cybersec e-Magazine

Producten

  • Adverteren en meer…
  • Persberichten

Contact

  • Contact
  • Nieuwsbrief

Social

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Instagram
© 2025 Jaarbeurs
  • Disclaimer
  • Gebruikersvoorwaarden
  • Privacy statement
Computable.be is een product van Jaarbeurs