Computable.be
  • Thema’s
    • Security & Awareness
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Software Innovation
  • Computable Awards
    • Nieuws Computable Awards
    • Hall of Fame
  • Cybersec e-Magazine
  • Kennisbank
  • Inlog
  • Nieuwsbrief

Xs4all: klantenservice onder een noemer

12 juni 2019 - 08:00AchtergrondCarrièreKPNXs4all
Krijn Soeteman
Krijn Soeteman

Als het aan KPN ligt, wordt Xs4all gewoon met KPN geïntegreerd. Hop, weg met de populaire merknaam, al moet de ondernemingsraad het er nog wel mee eens zijn. Het is natuurlijk een soap die al een tijdje loopt, hoe denkt u hierover? Of richt u maar een eigen provider op.

De KPN-soap gaat gewoon vrolijk verder, maar waar zeuren al die mensen eigenlijk over? Het gaat toch om een merknaampje dat al heel lang onder de vleugels van KPN opereert? Nou, het zou weleens iets ingrijpender kunnen zijn. KPN wil namelijk de afdelingen techniek & operatie, klantcontact, hr en commercie samenvoegen. Daaruit blijkt wel dat Xs4all nog steeds aardig als eigen bedrijf functioneert.

De meest gehoorde ‘klacht’ is dat mogelijk zo de kundigheid van de klantenservice verdwijnt. Maar het addertje zit wellicht ergens anders onder het gras: de mogelijkheden die Xs4all bood aan zijn klanten.

Klanten met ingewikkelde eisen, zoals een vast ip-adres, het eigen netwerk van Xs4all met zijn eigen backbone en eigen modemkeuze. Dat soort zaken zou volgens KPN wel elders in de dienstverlening van KPN terug moeten komen, maar hoe dat dan zit met niet-zakelijke abonnementen blijft nog onduidelijk.

Hoe denkt u over deze ‘soap’?

Meer over

Arbeidsvoorwaarden

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Meer lezen

    security
    ActueelSecurity & Awareness

    De zware uitdaging van cloudbeveiliging

    Onderhandelingen gesprekken deal overname
    ActueelCarrière

    Brusselse EDR overgenomen door Ierse Org Group

    AchtergrondCarrière

    Ai-specialisten zijn de nieuwste voetbalvedetten

    Data & AI

    Kan ai einde maken aan tekort aan vaardigheden in soc?

    Rechtspraak
    ActueelCarrière

    Collectieve rechtszaak tegen Workday voor leeftijdsdiscriminatie door ai

    ActueelCarrière

    Proximus kiest met Stijn Bijnens voor atypische ceo

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Kennisbank
    • Computable Awards
    • Colofon
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Persberichten

    Contact

    • Contact
    • Nieuwsbrief

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.be is een product van Jaarbeurs