Nederlandse IntoAction trekt op met Belgische IO

Pieter Janssens

De in Eindhoven gevestigde marketingautomatiseerders IntoAction sluiten zich aan bij IO (voorheen Intracto Group). IO haalt daarmee expertise en talent rond Adobe Suite, Salesforce en HubSpot in huis.

Het in 2009 opgerichte IntoAction ontwikkelt oplossingen voor marketing, sales en service. Het heeft ruim zeventig mensen in dienst en bedient klanten als AkzoNobel, Etex, FrieslandCampina, Philips, Rockfon en Signify. 

‘Voor zowel IO in het algemeen als voor Campus Eindhoven in het bijzonder krijgen we er met IntoAction een interessant team bij’, zegt IO-ceo Pieter Janssens. ‘Zijn grote expertise in digital marketing is uiterst waardevol.’

Met de overname van IntoAction heeft IO bijna tweehonderd marketing automation-specialisten in dienst, verdeeld over verschillende locaties. De afgelopen jaren deed IO bijna dertig overnames in België, Nederland en Scandinavië. Het bedrijf telt zo’n 1.500 werknemers en wil dit jaar op 270 miljoen euro omzet aftikken. 

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2021-12-16T10:18:00.000Z Frederic Petitjean


Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.