Crescent verkocht al 12.000 corona-wearables

Crescent, de moedermaatschappij van Option, heeft al meer dan 12.000 apparaatjes verkocht om de anderhalvemeterregel te laten respecteren. De toestellen hebben een orderwaarde van iets meer dan een half miljoen euro, ofwel iets meer dan veertig euro per stuk.

'Een onmiddellijk succes.’ Zo noemt Crescent de verkoop van zijn corona-wearables. De apparaten worden aan de man gebracht door Safety Distance en SafeDistance, de twee nieuwste merken van het bedrijf.

'Met Safety Distance & SafeDistance bieden we een reeks veiligheidsoplossingen die zijn afgestemd op de behoeften van eindgebruikers', zegt ceo Alain Van den Broeck. ‘Voor iedere klant hebben wij de juiste oplossing.’

Onder meer BringMe, ArcelorMittal en GetWireless in de VS (Options Amerikaanse verdeler) hebben ze al in gebruik.

Sinds het uitbreken van de corona-crisis zijn heel wat bedrijven op deze markt gesprongen. Ook het Antwerpse Rombit, het Gentse Pozyx en Lopos, een spin-off van de UGent en IMec, houden zich er mee bezig.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Uw reactie

LET OP: U bent niet ingelogd. U kunt als gast reageren maar dan wordt uw reactie pas zichtbaar na goedkeuring door de redactie. Om uw reactie direct geplaatst te krijgen moet u eerst rechtsboven inloggen of u registreren

Vul uw naam in
Vult u een geldig e-mailadres in
Vult u een reactie in
Jaarbeurs b.v. gaat zorgvuldig en veilig om met uw persoonsgegevens. Meer informatie over hoe we omgaan met je data lees je in het privacybeleid
Als u een reactie wilt plaatsen moet u akkoord gaan met de voorwaarden

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2020-05-29T10:45:00.000Z Frederic Petitjean
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.