Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Het voordeel van een cloud contact center

Er wordt al langere tijd gezegd dat langzamerhand bepaalde handelingen in bedrijven geautomatiseerd kunnen worden. Hieronder zou je dus de klantenservice als een van de onderdelen kunnen verstaan. Dit is een onderdeel dat makkelijk te digitaliseren is. Op welke manier dat dan gedaan wordt lees je hier.

Wat zijn cloud contact centers?

Een cloud contact center is eigenlijk een digitaal platform waar klanten contact kunnen zoeken met het bedrijf. Normaal zou je dus met een probleem de klantenservice bellen waarbij er een persoon zou opnemen en met jou samen zou kijken naar het probleem. In dit geval is dat dus niet zo. Hier heb je een digitale omgeving waar alles geregeld wordt.

Het platform ondersteund je op diverse vlakken zoals e-mail, spraakberichten, video, mobiel, bots en interacties op sociale media. Dit zijn alle belangrijke dingen die je nodig hebt om een klantenservice te kunnen runnen. Computers zijn slim en kunnen natuurlijk geprogrammeerd worden op de manier dat jij dat wilt. Ook de AI zorgt ervoor dat zij kunnen handelen en schakelen naar de situatie.

Door deze omgeving kunnen mensen zelf heel veel doen. Je zorgt ervoor dat jouw klant de juiste informatie krijgt op het juiste moment. Normaal zoekt iemand dit op, maar doordat een computer slim is kan hij ervoor zorgen dat dit er al is. Vergeet niet als er echt een persoon nodig is en de computer kan het niet zelf, dan kan je het ook zodanig instellen dat die opgeroepen wordt om dit af te handelen.

Je hoeft dus zeker niet te denken dat een computer alles oplost en je nooit meer iemand hoeft in te zetten. Er zullen altijd dingen zijn die net iets te ingewikkeld zijn en die je normaal niet echt ziet. In dit geval zorg je er gewoon voor dat er iemand opgeroepen wordt om het op te lossen en je bent klaar. In dit blog lees je alles over cloud contact centers..

Wat kan QuandaGo mij bieden?

QuandaGo heeft de systemen, maar biedt daarbij ook de juiste ondersteuning hierin. Zij ondersteunen je met de aanpassingen, innovaties, implementaties en de trainingen. Het is namelijk belangrijk dat jij zelf begrijpt hoe dit systeem werkt. Bij problemen is er uiteraard altijd ondersteuning, maar in beginsel is het belangrijk om te weten wat je doet en hoe het werkt.

QuandaGo heeft als doel om een bedrijf te zien groeien. Zij zien dit als de manier om een bedrijf te laten groeien en investeren daar ook graag de tijd en de energie in voor degene. Benieuwd naar strategische oplossingen voor jouw bedrijf? Bekijk deze pagina. Hier vind je alle mogelijkheden terug voor jou en waar zij jou in kunnen helpen.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2022-06-30T16:48:36.000Z QuandaGo
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.