Computable.be
  • Thema’s
    • Security & Awareness
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Software Innovation
  • Computable Awards
    • Nieuws Computable Awards
    • Hall of Fame
  • Cybersec e-Magazine
  • Kennisbank
  • Inlog
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Mollies E-commercetip van de week: Verspreid je solden over meerdere dagen

25 oktober 2022TechwireFinanciële dienstverlening

Om e-commerce handelaars te helpen van Black Friday & Cyber Monday een echt succes te maken heeft Mollie, Europa’s snelst groeiende financial service provider een aantal tips uitgewerkt. Elke week delen ze 1 tip met jou die je zal helpen je platform nog verder te optimaliseren, je conversieratio te doen stijgen en bijkomende sales te genereren. De tip van deze week: verspreid je solden over meerdere dagen.

Black Friday (25 november) en Cyber Monday (28 november) zijn, nadat ze uit de V.S. zijn komen overwaaien inmiddels ook in België vaste waarden waar je als webshop niet langer naast kunt. Uit cijfers blijkt dat kleinere retailers hun verkoop op Cyber Monday 2020 met 501% zagen stijgen in vergelijking met de gemiddelde dagelijkse verkoop in oktober. De wereldwijde verkoop op Black Friday bedroeg in 2020 ongeveer 188 miljard dollar.

Om e-commerce handelaars te helpen van deze koopjesdagen een echt succes te maken heeft Mollie, Europa’s snelst groeiende financial service provider een aantal tips uitgewerkt. Elke week delen ze 1 tip met jou die je zal helpen je platform nog verder te optimaliseren, je conversieratio te doen stijgen en bijkomende sales te genereren. De tip van deze week: verspreid je solden over meerdere dagen.

Laat je succes niet afhangen van één of twee dagen binnen de Black Friday-periode. Dat is te riskant, als je op die dagen je doelstellingen niet haalt, kan de hele week een mislukking worden. Bovendien kan het je bedrijf stevig onder druk zetten: je hebt plots een pak bestellingen te verzenden, je voorraadniveaus worden moeilijker te beheren en je kan te maken krijgen met een toestroom aan vragen van klanten. Biedt in plaats daarvan al een tijdje op voorhand kortingen aan. Gebruik ook marketingactiviteiten om shoppers aan te trekken en gedurende de hele Black Friday-periode (en zelfs in de aanloop ernaartoe) te verkopen. Zo beheer je je bestellingen en voorraden gemakkelijker, én hou je je klanten tevreden met service van het hoogste niveau. Een stressvrije Black Friday? Het is mogelijk. Echt waar!

Deel

Fout: Contact formulier niet gevonden.

Meer lezen

Contract ondertekenen
ActueelFinanciële dienstverlening

Capgemini koopt Nederlandse dochter Delta Capita Group

ActueelFinanciële dienstverlening

Euronext koopt Admincontrol van Visma

ActueelCloud & Infrastructuur

Aantal malware-aanvallen op mobiele bankgegevens verdrievoudigd

Challenge uitdaging hulp
ActueelCloud & Infrastructuur

KBC verlengt it-deal met Cognizant

ActueelFinanciële dienstverlening

Onbetrouwbare overheidssites frustreren boekhouders

Fraudemelding
ActueelSecurity & Awareness

Google start wereldwijd meldpunt voor online-oplichting

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Populaire berichten

Meer artikelen

Footer

Direct naar

  • Kennisbank
  • Computable Awards
  • Colofon
  • Cybersec e-Magazine

Producten

  • Adverteren en meer…
  • Persberichten

Contact

  • Contact
  • Nieuwsbrief

Social

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Instagram
© 2025 Jaarbeurs
  • Disclaimer
  • Gebruikersvoorwaarden
  • Privacy statement
Computable.be is een product van Jaarbeurs