Computable.be
  • Thema’s
    • Security & Awareness
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Software Innovation
  • Computable Awards
    • Nieuws Computable Awards
    • Hall of Fame
  • Cybersec e-Magazine
  • Kennisbank
  • Inlog
  • Nieuwsbrief

Topigs Norsvin optimaliseert sales en marketing

16 november 2015 - 09:02AchtergrondCloud & InfrastructuurCRMWaypointSalesforce
externe partij
externe partij

Topigs Norsvin, één van de leidende varkensfokkerijorganisaties in de wereld, heeft de eigen sales- en marketingprocessen verbetert met behulp van de Salesforce sales cloud, Pardot en Chatter. Salesforce-specialist CRMWaypoint, met zeshonderd projecten het grootste kenniscentrum van Salesforce in de Benelux, heeft Topigs Norsvin ondersteund met de uitrol.

Topigs Norsvin is een specialist op het gebied van varkensfokken en past daarbij altijd de nieuwste technieken toe om genetische vooruitgang bij de varkens te realiseren. Hoewel innovatie het bedrijf in de genen zit, gebruikte de organisatie tot voor kort relatief weinig digitale hulpmiddelen om de eigen de sales- en marketingprocessen te ondersteunen. Met de introductie van de Salesforce sales cloud, de marketing automation module Pardot en het enterprise social network Chatter, heeft Topigs die achterstand in één keer ingelopen.

Bert de Meer was bij Topigs Norsvin de projectleider van dit grote uitrolproject. ‘We hebben na een lang selectieproces voor Salesforce gekozen. Zij hebben de meest innovatieve mogelijkheden, helpen echt om je bedrijfsprocessen om te vormen en zijn meer dan een leverancier van een crm-systeem’, aldus de Meer. ‘CRMWaypoint was daarna eigenlijk de enige logische optie om dit project uit te voeren. Zij zijn het enige bedrijf in Nederland met de kennis en consultants in huis die in staat zijn een dergelijk veelomvattend internationaal project tot een goed einde te brengen. Ze hebben reeds zeshonderd projecten succesvol afgerond en hebben zodoende een schat aan ervaring in huis.’

Het project ging in de zomer van start en werd in oktober dit jaar afgerond. Topigs Norsvin werkt nog maar kort met de diverse Salesforce-oplossingen, maar de gunstige resultaten zijn volgens Van Meer nu al voelbaar. ‘Ik was bijvoorbeeld laatst op een beurs en zoals gebruikelijk verzamelden we daar uitnodigingskaarten van bezoekers aan onze stand. Die mensen zie je nu terugkomen op de site en met Pardot kunnen we deze bezoekers maatwerk-content bedienen gericht op de fase van het koopcyclus waar zij zich in bevinden. Vroeger hadden we dit soort inzichten en mogelijkheden niet.’

Deel

Fout: Contact formulier niet gevonden.

Meer lezen

Kwantum
ActueelCloud & Infrastructuur

Nieuwe Cisco-netwerkchip brengt quantum-internet dichterbij

cybersecurity
ActueelCarrière

Kort: Betere soft skills nodig voor cybersecurity-medewerkers, ontslagronde Crowdstrike, Gates fakkelt Musk af en…

ActueelCloud & Infrastructuur

Europese Rekenkamer kraakt EU-strategie voor chipsector

ActueelCarrière

Helft bedrijven kijkt voor it’ers naar het buitenland

ActueelCloud & Infrastructuur

Digital Realty biedt directe lijn met Microsoft Azure

Boete
ActueelCloud & Infrastructuur

EU legt Apple en Meta onder nieuwe Big Tech-wetgeving forse boetes op

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Populaire berichten

Meer artikelen

Footer

Direct naar

  • Kennisbank
  • Computable Awards
  • Colofon
  • Cybersec e-Magazine

Producten

  • Adverteren en meer…
  • Persberichten

Contact

  • Contact
  • Nieuwsbrief

Social

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Instagram
© 2025 Jaarbeurs
  • Disclaimer
  • Gebruikersvoorwaarden
  • Privacy statement
Computable.be is een product van Jaarbeurs