Computable.be
  • Thema’s
    • Security & Awareness
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Software Innovation
  • Computable Awards
    • Nieuws Computable Awards
    • Hall of Fame
  • Cybersec e-Magazine
  • Kennisbank
  • Inlog
  • Nieuwsbrief
deal overeenkomst partner samenwerking akkoord

Accenture en Adobe breiden samenwerking uit

29 december 2015 - 08:38ActueelCloud & InfrastructuurAccentureAdobeForrester
Robin van Wees
Robin van Wees

Accenture en Adobe breiden hun samenwerking uit op het gebied van digital marketing. Tijdens deze driejarige overeenkomst gaan de bedrijven marketingoplossingen maken voor organisaties in de life science, gezondheidszorg en financiële dienstverlening in Noord-Amerika en Europa. De oplossingen zijn gebaseerd op Marketing Cloud van Adobe.

Accenture en Adobe gaan een gespecialiseerd team van professionals en experts samenstellen op het gebied van digitale marketing en sales. Het doel hiervan is om klanten binnen de life science, gezondheidszorg en financiële dienstverlening te helpen bij het verbeteren van marketingprestaties en efficiëntie. De bedrijven richten zich op oplossingen die gericht zijn op het publiceren van content op grote schaal. Het teamgaatl de oplossingen van Adobe Marketing Cloud integreren met digitale marketingdiensten van Accenture Interactive (onderdeel van Accenture Digital). ‘Organisaties hebben behoefte aan digitale marketingoplossingen die hun markten ondersteunen, snel kunnen worden uitgevoerd en helpen bij het realiseren van bedrijfsdoelen. Accenture en Adobe kunnen dit bieden’, aldus Glen Hartman, senior managing director voor Accenture Interactive in Noord Amerika.

Zowel Accenture als Adobe worden erkend als ‘industrieleiders’. Beide bedrijven zijn door Forrester Research benoemd als ‘leider’. Accenture Interactive als leider op het gebied van wereldwijde ‘digital experience service providers’, en  Adobe als leider in ‘digital experience platforms’. Forrester Research zegt dat Adobe een platform heeft ontwikkeld met de beste technologieën om marketingactiviteiten te ondersteunen.

Accenture Customer Engagement

Accenture en Adobe introduceerden eerder dit jaar Accenture Customer Engagement (ACE). ACE is een pay-per-use digital marketingdienst die gebaseerd is op de cloud. De digital marketingdiensten en achterliggende Adobe Marketing Cloud-oplossingen worden beheerd door Accenture Interactive, waardoor het voor marketeers niet meer nodig is om technologieën en diensten te integreren en optimaliseren. Ook hoeven zij het personeel hierin niet te trainen. Hiermee gaven zij een voorbeeld van hun mogelijkheden.

Meer over

Cloud ServicesConsultingDiensten

Deel

Fout: Contact formulier niet gevonden.

Meer lezen

Kwantum
ActueelCloud & Infrastructuur

Nieuwe Cisco-netwerkchip brengt quantum-internet dichterbij

cybersecurity
ActueelCarrière

Kort: Betere soft skills nodig voor cybersecurity-medewerkers, ontslagronde Crowdstrike, Gates fakkelt Musk af en…

ActueelCloud & Infrastructuur

Europese Rekenkamer kraakt EU-strategie voor chipsector

ActueelCarrière

Helft bedrijven kijkt voor it’ers naar het buitenland

ActueelCloud & Infrastructuur

Digital Realty biedt directe lijn met Microsoft Azure

Boete
ActueelCloud & Infrastructuur

EU legt Apple en Meta onder nieuwe Big Tech-wetgeving forse boetes op

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Populaire berichten

Meer artikelen

Footer

Direct naar

  • Kennisbank
  • Computable Awards
  • Colofon
  • Cybersec e-Magazine

Producten

  • Adverteren en meer…
  • Persberichten

Contact

  • Contact
  • Nieuwsbrief

Social

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Instagram
© 2025 Jaarbeurs
  • Disclaimer
  • Gebruikersvoorwaarden
  • Privacy statement
Computable.be is een product van Jaarbeurs