Computable.be
  • Thema’s
    • Security & Awareness
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Software Innovation
  • Computable Awards
    • Nieuws Computable Awards
    • Hall of Fame
  • Cybersec e-Magazine
  • Kennisbank
  • Inlog
  • Nieuwsbrief
Aspect Software introduceert Aspect Via™: het meest complete customer engagement center in de cloud

Aspect Software introduceert Aspect Via

11 mei 2016 - 13:26ActueelCloud & InfrastructuurAspect
externe partij
externe partij

Aspect Software, leverancier van volledig geïntegreerde oplossingen voor klantbetrokkenheid, personeelsoptimalisatie en de backoffice, zowel on-premise als in de cloud, introduceert Aspect Via, een uitgebreid customer engagement center (CEC) in de cloud. Aspect Via biedt een volledige set van native klantenservicemogelijkheden die ontwikkeld zijn om te integreren in de grotere, klantgedreven onderneming.

Aspect Via is gebaseerd op de bewezen technologie van Aspects productportfolio en is daarom voor honderd procent een cloudoplossing. Daarbij maakt de oplossing gebruik van de nieuwste componenten van Aspect.

Aspect Via biedt mogelijkheden voor selfservice, interactiebeheer en medewerkersoptimalisatie via Aspects uitgebreide, wereldwijde cloudinfrastructuur, toepasbaar in alle sectoren. De oplossing beschikt over native, gedeelde componenten en een eenduidige user interface. Daarmee kunnen bedrijven de benodigde cloudfunctionaliteiten eenvoudig implementeren en orkestreren, die het best aansluiten op hun zakelijke en customer engagement-behoeften. Het platform zorgt voor een solide basis voor uitbreiding en groei. Het is speciaal ontwikkeld voor gebruik in de Amazon-cloud (AWS), waardoor het altijd beschikbaar is, wereldwijde consistentie gegarandeerd is en er uitstekend security- en identity-management mogelijk is.

Aspect Via speelt in op de voorkeuren van de digital-first consument met interactive voice response (ivr) en interactive text response (itr). Dit wordt mogelijk gemaakt door natural language understanding (nlu). Dat zorgt voor een als echte conversatie aanvoelende, geautomatiseerde informatie-uitwisseling met de hedendaagse, zelfstandige, mobiele consument. Wanneer live hulp benodigd is, verbindt Aspect Via klanten met de agent met de juiste vaardigheden. Daarbij blijft de context van de interactie behouden, zodat de teamleden klanten een gepersonaliseerde, probleemloze customer experience kunnen bieden. Op deze manier vindt een naadloze overgang plaats van selfservice naar live service voor de consument, via zowel spraakkanalen als digitale kanalen.

Meer over

Backoffice

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Vier doden bij brand Egyptisch datacenter

    ActueelData & AI

    Kort: Bedrijven schalen gebruik agentic ai op, Panasonic helpt The AA (en meer)

    AchtergrondWerkplek & Beheer

    HP en de rode lijn van Fantasia naar The Future of Work

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kevlinx en Colt zetten in op ai-datacenter in Brussel

    Groen licht
    ActueelCloud & Infrastructuur

    HPE-Juniper vormt blok tegen Cisco

    smartphone
    ActueelSecurity & Awareness

    Telenet lanceert mobiel aanbod voor jongeren en hun opvoeders

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Kennisbank
    • Computable Awards
    • Colofon
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Persberichten

    Contact

    • Contact
    • Nieuwsbrief

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.be is een product van Jaarbeurs